Ik heb van die moltons van de hema, sinds ik bang was dat mijn vliezen braken in bed Aan de onderkant zit een laag die vocht tegen houdt dus houdt ook loed tegen, zelfs toen mijn zoontje een bloedneus had in bed ging het goed. HEMA waterdichte moltonhoes 90 x 200
Ik heb de juiste oplossing, na mijn mk was mn matras ook niet meer mooi.. Ik heb van hg dat spul gekocht voor het schoonmaken van stof van de bank etc.. Werkt fantastisch!! Ook oude vlekken en zweetvlekken kreeg ik eruit!
Nee, verbazingwekkend genoeg. Ik vond die dingen in het kraampakket wel enorm zweterig en ben dus hier op over gestapt. Zelfs in de zomer geen last.
haha die had ik ook gekocht tijdens mijn 1e zwangerschap! Ik gebruik ze nog steeds. En ik vind ze absoluut niet zweterig. De bovenkant heeft zoiezo een zacht laagje en dan heb ik daarover nog een dikke hoes voor om het matras.
Wat vervelend en heel herkenbaar helaas. Ik heb het laatst met de stoomreiniger en vanish een bloedvlek goed uit mijn matras gekregen. Is iemand van jullie misschien zo'n matras beschermer voor een twee persoons matras tegengekomen? Ik heb laatst kussen hoezen van waterdicht materiaal gehaald bij de action, ook heel fijn.
Pfoe.. ik ga niet reageren op de meest kleuterige reactie die ik op t forum tot nog toe ben tegengekomen.. Ik weet van HG heb je een goede vlekverwijderaar, echt turbospul. Een vriendin van mij deed ook altijd een badlaken onder haar hoeslaken, die werd ook ineens heel heftig ongesteld.
Mijn nachtmerrie (slaap regelmatig op een bed op m'n werk en als me dat daar overkomt... Lijkt me zo gênant naar m'n collega's toe Ik las dat sommige ZP'ers een groot zeil onder het laken leggen. Mijn ervaring is dat dat toch wel zweet, vooral als warm weer is. Ik heb daarom een goede tussenoplossing tip: een niet vocht doorlatende flanellen luier onder je molton doen ter hoogte van je kont. Dat is klein genoeg om niet je bed uit te drijven van het zweten en groot genoeg om bloederige ongelukjes op te lossen. Handdoeken onder je kont wil ook helpen Misschien heb je hier iets aan.
Mijn molton hangt nog buiten te drogen, die doe ik er zo op. Ik leg er een handdoek op voor vannacht, en over vier weken weer. Ik heb dit nog nooit gehad en wil dit ook nooit meer hebben. Het matras heb ik goddank schoon gekregen, iedereen bedankt voor jullie tips
Ik herken het idd ook, kan gebeuren. Gelukkig heb je het zover schoon gekregen. Wat ik hier deed was met zo'n bus Vanish die je erop spuit en als het dan droog is weer, stofzuiger erop. Hielp ook goed. Soort van tapijt reiniger. Moet iets dan he en dat ging ook goed. Handdoek eronder vannacht idd of wat ik soms deed tijdens m'n cyste saga was een vuilniszak open knippen en die tussen matras en hoeslaken leggen. Ritselt wel heel erg elke keer dat je beweegt, maar daar ging zeker niks door. Dat is echt de back up voor me altijd als het om een of andere reden super enthousiast is. Maar gelukkig kun je vanavond weer goed slapen op je matras. Overkomt iedereen weleens een keer zoiets.
Ik heb lang niet alle reacties gelezen. Maar KOUD water gebruiken. geen warm. Ik heb al heel wat bloed geruimd in mijn leven en veel koud water is om te beginnen altijd het beste. Zodra je er veel warm water over heen doet heb je kans dat het er niet tot nauwelijks meer uit te krijgen is. Je matras in de biotex zetten is zeker niet mogelijk