Wat word ik toch vrolijk van dit heerlijke weer De kindjes lekker in de tuin aan het spelen, BBQ staat al 3 dagen aan, gezelligheid van de buurtjes die lekker buiten zitten, baby eendjes overal I love it! Laat het maar zo blijven tot aan de zomer en dan in de zomer nog wat warmer zodat we lekker in zee kunnen zwemmen en lekker kunnen blijven hangen tot laat in de avond. Nog meer mensen die er zo van kunnen genieten??
Jep hier nog een voel me zo gelukkig als ik in de ochend de gordijnen open trek en de zon al uitbundig schijnt. Mag van mij zo tot eind okt blijven.
Lekker hè, dit weertje? Wij hebben vanmiddag een heerlijke lange wandeling gemaakt in een park, ijsje erbij Daarna door naar de supermarkt, want met dit weer moet je gewoon bbq-en. De andere maaltijd eten we morgen wel weer, van dit weer moet je genieten! Morgen de tuin bijwerken, voor en achter. 1 minpuntje; ik wou dat ik een moederfiets had
Ja lekker weer, maar helaas kan ik niet tegen warmte en zeker al niet tegen de zon op mijn hoofd. Ik heb nu dus ook al ruim 3 uur hoofdpijn door de zon. Maar verder vind ik het ook wel erg fijn al die vrolijke mensen en de kinderen te spelen
Heerlijk zeg. Wilde wij vandaag ook doen maar de oudste ging onverwachts spelen met een vriendje dus ik heb de zandbak schelp maar gevuld met water voor de kleinste. Was ook heerlijk.