Lage temperatuur na lh piek

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door CL6, 14 dec 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CL6

CL6 Lid

29 nov 2024
    21
    3
    3
    Vrouw
    Hoi,

Ik vroeg me af of er iemand hier ervaring mee heeft. Ik heb op woensdagmiddag een duidelijke lh piek kunnen vinden. Nog voor deze piek was van temperatuur al gestegen in de ochtend. Maar na mijn piek heb ik nog niet echt een stijging kunnen vaststellen.

Mijn afscheiding is tot gisteren vruchtbaar geweest. Nu merk ik duidelijk dat dit voorbij is. Kan de temperatuurstijging dan nog komen? Of kan ik best nog doortesten omdat er mogelijks geen eisprong is geweest dan? Normaal heb ik steeds de dag na mijn lh piek een duidelijke stijging.

Bijgevoegde bestanden:

2. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    937
    779
    93
    Vrouw
    Ik weet dat mijn temperatuur ook de eerste paar dagen niet echt steeg of heel langzaam, maar dit duurt wel erg lang. Ik denk dat je ovulatie misschien nog niet geweest is. Was de teststreep donkerder dan de controlestreep? Heb je een foto van de test?

3. CL6

CL6 Lid

29 nov 2024
    21
    3
    3
    Vrouw
    Hoi,

Ik heb een lh test van easy@home gebruikt en een digitale van clearblue. deze gaf de dagen daarvoor tot zelfs die ochtend een knipperende smiley aan, en in de namiddag wanneer mijn teststrip donkerder was een stilstaande smiley.

Bijgevoegde bestanden:

4. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    937
    779
    93
    Vrouw
    Heb je doorgetest? Misschien geen slecht idee want dan heb je beter inzicht. Soms had ik een positieve test en de volgende dag was die nog positiever.

5. CL6

CL6 Lid

29 nov 2024
    21
    3
    3
    Vrouw
    Sinds gisteren zijn mijn ovulatietesten niet meer positief. Zowel de teststrip, als de clearblue. Alles lijkt er dus op dat ik een van de afgelopen dagen wel mijn eisprong heb gehad als ik kijk naar mijn testen en afscheiding. Alleen mijn temperatuur had ik wel anders verwacht…

6. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe is je temp nu?
    Ik vermoed dat je eisprong gisteren/vandaag pas was.

7. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    937
    779
    93
    Vrouw
    #7 GezelligZwangerWorden, 15 dec 2024
    Laatst bewerkt: 15 dec 2024
    Als ze sinds eergisteren niet meer positief zijn dan moet je waarschijnlijk vandaag pas ovuleren. Zou nog even afwachten:thumup:

8. CL6

CL6 Lid

29 nov 2024
    21
    3
    3
    Vrouw
    Gelukkig was mijn temperatuur deze ochtend wel goed gestegen. Vreemd zo 4 dagen na mijn lh piek. Maar dan zal ik gisteren mijn ovulatie hebben gehad.

9. CL6

CL6 Lid

29 nov 2024
    21
    3
    3
    Vrouw
    Gelukkig was mijn temperatuur deze ochtend wel goed gestegen. Vreemd zo 4 dagen na mijn lh piek. Maar dan zal ik gisteren mijn ovulatie hebben gehad.

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.921
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Dan gisteren idd.
    Maar je piek was ook 3 dagen geleden nog toch ? (Dus 2 dagen een lh piek).
    Dan is het moment niet gek hoor

11. GezelligZwangerWorden

10 jan 2023
    937
    779
    93
    Vrouw
    Altijd nog even door blijven testen tot de testen lichter worden en laatste positieve test als guideline gebruiken:) Eitje springt 24-48 uur na die test.

Deel Deze Pagina