Afgelopen week de geslachtsbepaling gehad. En de verloskundige was niet heel overtuigend... Maar ik wil zooo graag shoppen! Haha hoezo luxeprobleem? En om nou nog een echo tussendoor te doen dat wordt veel te gek daar is mijn vriend het ook absoluut niet mee eens haha anders was ik misschien nog wel zo gek. Wat zouden jullie doen? Kan je kleertjes nog ruilen na ruim 5 weken? Iemand ervaring mee? Ik zou eigenlijk wel willen weten hoeveel zekerheid ik eigenlijk heb. Hoeveel kans is er dat het toch het andere geslacht is van wat ze hebben gezegd. Wat denken jullie? Dit was trouwens mijn echo:
Ik denk een meisje. Tja hoe groot is de kans? Geen idee! Ik ken wel een paar mensen bij wie ze het verkeerd hadden en die hadden dus alles gekocht in blauw .. roze en toen kregen ze niet het kindje met het geslacht wat voorspeld was. Bij mij was het overigens met 15 weken duidelijk te zien! Met welk termijn heb jij de echo laten maken omtrent het geslacht?
hoeveel weken ben je dan? Krijg je de 20 weken echo nog, kun je het daar alsnog laten bekijken.... en wat is het geslacht volgens de vlos? ben dr niet zo goed in om zelf te zien hihihi
Moeilijk.. Ik zie hier heel duidelijk een meid in, maar als de vk al twijfelt... Ik durf je geen "ga maar shoppen!" of "even wachten met shoppen"-advies te geven... Hoe professioneel is de vk met echo's, want de mijne is echt niet handig met dat apparaat... Moeilijk hoor... Zou ze evt. mee willen werken om nog eens te kijken, lijkt mij niet trouwens, maar misschien heb jij wel een hele lieve vk.
Haha deze vk die wilde bij mijn vorige zwangerschap niet eens zeggen wat het geslacht was omdat het dus nog kan veranderen. Ik was toen trouwens evenver. Met 15+1 weken heb ik deze echo laten maken trouwens. Nee mijn vk gaat daar echt niet speciaal even naar kijken weet het wel zeker. Ja als ik ga betalen Ik heb expres het geslacht niet gezegd Maar ik zag gisteren zulke leuke kleertjes, maar ik durfde het niet te kopen hoe stom!
En hoe zeker zijn de laatste 3 dames daarvan? Mocht dit een meisje zijn is het dan overduidelijk en kan ik roze gaan shoppen? Of zouden jullie dat niet aandurven en wachten tot de 20 weken echo? Want daar gaat het tenslotte om
Ik zou zeggen meid maar ik was zelf zo'n muts die 2 geslachtsbepalingen nodig had om te gaan durven shoppen .
Omdat ik duidelijk geen piemeltje zie en echt 3 streepjes. Dus ik zou zeggen...brand maar los met shoppen,als dit een jongen is (vr)eet ik een bezem
smakelijk melanie nee hoor geintje ts, ik heb er geen verstand van dus ga geen uitspraken doen, maar ik herken je gevoel wel, ook al ben jij er vroeg bij. Ik heb het voor het eerst gevraagd met de 20 wekenecho. Eerst ging de vk er snel langs omdat mijn man het niet wilde weten, later ging hij de ruimte uit en zei ze dat ze het dus al meteen gezien had. Ze ging nog op het gemakkie terug om aan mij te laten zien. Toen ze het uitlegde was het voor mij ook heel duidelijk. Met 25 weken een pretecho gehad...toch nog ff laten checken, ik heb de echoscopiste niet vertelt wat de vk gezegd heeft, maar haar gewoon laten kijken, ook zij kwam weer met hetzelfde. Toch heb ik steeds het gevoel wat als...haha
Haha melanie maar goed dat we dat niet zwart op wit laten zetten Ik heb verder ook weinig verstand van geslachtsbepalingen natuurlijk.... En ik zie er dan ook vrij weinig in. Na uitleg zie ik die 3 streepjes ook wel. Maar als de vk dan zegt dat het piemeltje ook tegen zijn buikje aan kan zitten krijg ik er de zenuwen van En durf ik er niet vanuit te gaan dat het een meid is. Niet dat het uitmaakt, maar je went er toch al aan. Maar goed de vk zei dus inderdaad een meid en gelukkig heb ik niemand een jongen zien zeggen dus het zal toch al wel vrij duidelijk zijn Tulip zooo herkenbaar. Bij mijn 1e dochter heb ik ook bij iedere echo gevraagd of ze het konden zien en elke keer weer zeiden ze meid. Maar toch elke keer even een bevestiging haha.
Ik heb met 16 weken een echo gehad bij een echoburo die me 100% zeker meisje gaven (en ook hier tig bevestigingen) en toch heb ik netjes tot na de 20 weken gewacht met het echte roze shoppen Maar, als je het vraagt en de kaartjes er aan laat zit je wel in de goede tijd qua terugbrengen (s'klaas/kerst).
Ik denk ook echt een meid hoor! Ik heb 2 zonen en daar zag je echt een slurfje met balletjes. Hieronder een foto van mijn jongste:
Voor vroege echo's hebben we nu twee lopende topics. Losse topics staan we niet meer toe.. zie sticky.