Ik ben op zoek naar een sport legging in grote maat (44/46) die ook betaalbaar is. Ik ben flink aan het afvallen dus heb eigenlijk geen zin om 50 euro of nog meer uit te geven. Heeft er iemand een tip voor een fijne lekker hoge sportlegging ( geen capri model)
Ik heb er 2 van ONLY Play en 1 van Decathlon Beide merken zitten lekker hoog en verschillende lengtes.
Ik geef eigenlijk nooit meer dan 20 euro uit voor een sportlegging (ik heb maat 38-40, maar de meeste gaan wel tot 44-46). Ik sport heel veel en heb ook veel kleding, want elke keer schoon nodig ivm zweet. Ik merk wel echt verschil met de betere merken qua comfort en neig naar die merken in de uitverkoop. Otto en zalando zijn goede winkels om sportkleding in de sale te kopen. Ik heb zelf liever een lage taille en dat is wel wat lastiger te vinden, maar die zijn er ook wel.
Vinted? Zeker als het maar voor een kortere tijd is. En anders decathlon inderdaad. Zag trouwens dat Hema er tegenwoordig ook in grotere maten heeft
Vinted vind ik lastig omdat ik dan toch moet gokken of iets past en hoe het valt dus ik koop liever niks op vinted
Ik heb er een paar van de Primark. Ook maat 44/46. Wel al van een tijd geleden maar die hebben altijd wel sportkleding.