Tja, misschien had ik het onder een andere categorie moeten plaatsen maar misschien dat @Beheer dat dan wil doen? Twijfelde vandaar. Is niet echt een categorie ‘muziek’ hier. Wat vinden jullie van het nieuwe nummer van hem?
Heb em even opgezocht maar tja, past in de richting van europapa, maar vind er weinig aan. Jij iertje?
Ik vind het een reactie-op liedje. En dat is helemaal prima, is natuurlijk niet niets hoe dat gegaan is met Europapa. (Europapa vind ik duidelijk beter).
Laat ik erop houden dat mijn zoon het ook al heeft ontdekt en ik de songtekst daardoor nu ook al ken. Of ik er blij mee ben...?
Net het nummer geluisterd maar het is toch niet zo'n erge songtekst ofzo? Ik vind er zelf trouwens niks aan
Nou, songtekst kennen = in hoofd blijven hangen. Ik vind dit nummer ook niet zo. Europapa had echt wel iets, was gewoon grappig, vooral icm de clip en de songfestivalvibe.
Is dat die luchtballon? Die kwam ik net tegen in mijn overzicht. Wat een geweldadige clip zit daarbij. Niet geschikt voor kleine kinderen.
Net als 98% van de teksten, clips en andere content van Joost (en vele andere artiesten die niet kinderen als doelgroep hebben)