Hi! ik heb deze maand een hele vreemde cyclus. Ik weet zelf niet goed wat ik hiervan moet denken, dus ik ben benieuwd of iemand dit herkend. Normaal heb ik een cyclus van minstens 34 dagen en soms nog langer. Deze maand had ik mijn eisprong op 16/17 november en werd ik plots ongesteld op 27 november (toevallig ook CD27, dus wel echt veel vroeger dan normaal). Eerst dacht ik aan een innestelingsbloeding, maar omdat dit de volgende dag al veel meer was en echt leek op mijn menstruatie ging mijn hoop weg. Ondertussen bleef ik al mijn kwaaltjes hebben zoals pijnlijke borsten, steken in onderbuik/lies, momenten van misselijkheid, pijn in onderrug. En plots is mijn “menstruatie” sinds deze avond alweer gedaan. Het heeft iets meer dan 48u geduurd, terwijl ik normaal een menstruatie heb van toch wel bijna een week. Dit brengt me terug volledig in de war. Maar een innestelingsbloeding kan toch niet dezelfde hoeveelheid/kleur hebben als een menstruatie? Deze ochtend heb ik een test gedaan waarbij denk ik niets te zien is, het is niet helemaal duidelijk maar soms denk ik dat ik iets zie omdat ik het graag zou willen. (zie foto) … Wat denken jullie dat dit is?
Ik zie enkel het voorgedrukte witte streepje. Dus ik ga uit van negatief. Geen ervaring gehad met innestellingsbloeding, maar zoals ik heb gehoord kan dat van alles zijn, van spotting tot een beste bloeding. Maar na 48 uur zou je dan wel een duidelijke streep verwachten. Ik heb wel ervaring met wisselen van de cyclus. Dat kan. Een menstruatie die eerder komt (of niet), minder is of juist veel meer. Weinig buikpijn, veel buikpijn. Langer, korter. Ook al is het gros van de cycli redelijk gelijk er kunnen andere cyclussen tussen komen.
Als je een tampon of maandverband nodig hebt gehad is het waarschijnlijk geen innestelingsbloeding. Ik zie overigens wel een streepje…