hey hey hebben jullie tijdens de zwangerschap ook zo warm en wat doen jullie ertegen wordt er een beetje gek van ik slaap zelfs zonder deken
Hier nog 1 die het erg warm heeft! Voorheen lag ik in een dikke pyama te slapen en dan nog had ik het koud. Nou de laatste maanden staat het zweet mij overal onder de dekens. En ook overdag en savonds heb ik het veeeel eerder warm/ Krijg soms zelfs rode vlekken inmijn nek van de warmte.
niet echt een supertip. Ik heb het vaak warm op mn werk . Dan helpt het altijd om mn polsen onder de koude kraan te houden. Dan koelt je lijf wat af.
Ik had de hele winter de kachel op 15. En dat vond ik nog te warm. Weinig kleren aan doen en verder af en toe lekker je handen onder de koude kraan.
ik heb het alleen maar koud, en het is hier een soort noorpool met sneeuw en alles. kom maar door met die warmte!
PPPFFFF bij mij verschilt het per dag,dan weer koud en dan weer warm. Maar ik zweet wel heel veel vooral onder mijn oksels, Ikmoet wel een paar keer per dag een ander shirt aan omdat ik echt natte plekken in mijn kleren heb.
Ik heb het niet zo snel warm maar zweet ook als een otter, idd ook snel natte plekken onder de oksels. Luchtig kleden, katoen en geen synthetische stoffen want die kunnen de warmte niet kwijt. Lekker vaak luchten op je werkplek en thuis. Keep it cool ladies
Het eerste trimester had ik het zooooo koud en nu? Heet, pfffff! Cv laag (mannetje bevriest) en trui uit, loop buiten met m'n jas los! Ik had altijd ijskoude voeten en handen in de winter, maar nu niet hoor, zit zelfs zonder sokken aan! En wat ik zo lekker vindt? Als er iemand van buiten komt of de vk die met haar koude handen m'n buik voelt; heerlijk!
Hier ook iemand die het vaak erg warm heeft. De CV staat op 18 en ik zweet er helemaal van (mijn man heeft het anders weer koud). Vooral in de avond enorm veel last van. Heb helaas nog geen tips ontdekt wat er tegen helpt.
Ik heb het juist koud Gisternacht weer....ik bevroor in bed! 3 dekens, sokken, etc... En nog had ik het koud. Brrrrr.... Geef mij de warmte dan maar, hoor (maar aangezien ik in de zomer moet bevallen piep ik dan waarschijnlijk anders, haha)