Al een tijdje zot er echt een rare geur me was Lijkt ook of het wasmiddel helemaal niks doet Ruik bv nog steeds de deo van me vriend al die uit de was kom Heeft iemand tips? Of word toch kijken naar een nieuwe zo oud is die nog niet jaar of 5 a 6 Grtz troetjuh
een keer op 90 graden laten draaien met een kopje soda erin doet wonderen een keer het filter schoonmaken ik heb dat ook meestal als ik veel wasjes heb gedraaid met wasverzachter dus eens in de maand ff laten draaien op 90 graden en nergens geen last meer van
Heb er nu schoonmaak azijn in gedaan en op 95 laten draaien morgen ma is kijken naar dat filter 😁 bedankt voor de tips
Ik heb elke week een was van 90 graden en 1 x in de maand een lege met soda...... Hier blijft mijn was raar ruiken, zelfs al iets tegen vetluis geprobeerd... Helaas ook niet geholpen Dus nog dames met ideeën? De mijne zijn op!
Laatst ook al een fles van leeg gegooid, filter doe ik ook vaak, ander wasmiddel ook al gedaan, ik weet het niet meer. Ja nieuwe machine maar daar zijn de centen niet voor
Ik heb/had hèt ook en kreeg de tip om het water eens uit de bak te halen..dat moeten ik dus nog doen.
Ik heb wasmachine van binnen helemaal schoon gemaakt. Vervolgens 90graden programma gedraait. Daarna beker soda 90graden toen wasmachine reiniger gedaan, azijn geprobeert .. Nog steeds komt mij was muf uit de machine
Stomme vraagm isschien. Maar wat moet het kopje soda in? Waar je wasmiddel in doet of waar je de vieze was normaal doet?
Nou mag hope van niet... Ik hoop dat morgen me wasje weer lekker ruikt Ik weer ook niet of iemand anders het ruikt maar ik ruik het wel Bah! Hopelijk is bij mij over...
Hier heb ik het alleen bij de zwarte was. Deze ruikt erg muf. Alle andere kleuren gewoon fris, maar zodra ik de zwarte was draai stinkt het gewoon. Iemand een idee?
Heb je de rubbers bij de deur schoon gemaakt met een doekje? Hier blijft vaak stinkend zwart vuil achter. Wasmiddelenbakje eruit gehaald en schoon gemaakt? Ook erachter? Pomp schoon gemaakt en gekeken of er iets bij de motor zit? Blijft ook vaak troep achter hangen. Klepje onderin openen. Slangetje eruit halen en machine leeg laten lopen in een bak. Verder kan het ook nog weleens aan de afvoerpijp/slang liggen. Daar blijft vuil water in staan met aangekoekt wasmiddel aan de binnenkant wat soms terug loopt.
Hier met een paar donkerblauwe kledingstukken. Paar spijkerbroeken. Als die uit de machine komen hangt er altijd een bepaalde lucht aan. Combi natte hond met nog wat... Ne alsof het een keer t lang nat in de machine gelegen heeft, zodra het opgedroogd is, is de lucht bijna weg.
Hier ook echt ALLES geprobeerd; -Leeggepompt -Tig keer op 90 graden gewassen -Azijn -Soda -Wasmachinereiniger -Ontkalkingstabletten -Filter schoongemaakt -Waspoeder-bakje schoongemaakt -Rubberen randen van de deur schoongemaakt Ik weet ook echt niet meer wat ik verder nog kan doen.. Dramatisch dit! Ik heb er met mijn stomme hoofd zelfs afwasmiddel in gedaan, onder het mom van; dat is ontvettend. Heeft een heel leuk filmpje opgeleverd waar mijn facebookvrienden krom om hebben gelegen
Mss zou je een x bij iemand anders een was kunnen draaien. Met je eigen wasmiddel/wasverzachter. Kun je even testen of het dan wel fris is gewassen. Je zou bij een witgoedzaak nog kunnen vragen wat je zou kunnen doen.