Ik heb onlangs een bloemetje gehad vd ing. Ze hadden mijn rekening geblokkeerd onterecht en heb drie weken ipv drie dagen moeten wachten op deblokkeren.
Ik kan brieven schrijven over ING... Maar mijn saldo klopt nog niet. Ik ga morgen maar eens alles opschrijven en uitzoeken.
Leuk he zo'n verrassing! Maakt weer een boel goed. Ik heb het ook eens gehad bij de UPC, er zou een monteur langskomen om wat te herstellen maar ik voorzag dat ik die afspraak niet ging halen i.v.m. inleiding de volgende dag. Dus 's ochtends afgebeld en 's middags stond er een bloemist met een schitterende bos bloemen aan de deur. Op het kaartje stond geschreven dat hij hoopte dat de bevalling voorspoedig was gegaan en dat we maar veel moesten gaan genieten. Super leuk, wel grappig dat hij dacht dat ik al bevallen was....ging het maar zo snel en makkelijk haha.
Hihi Chantal, wel lief hoor! Door al die berichten durf ik niet op mijn rekening te kijken . Maar ik kon nog steeds pinnen vandaag, maak me niet heel druk. Onwijs lief al die bloemetjes , vind dat altijd wel netjes.
Leuk dat ze het doen, alleen jammer niet bij iedereen. Ik ga maandag ook maar eens bellen, mis nog een bijschrijving en de hypo is er nog niet af.