Al m'n hele leven wil ik een brommer maar vroeger mocht ik het niet want dat vonden m'n ouders gevaarlijk. Nu wil ik er toch een kopen maar het lijkt me leuk om met m'n zoontje achterop te rijden. Hoe denken jullie daarover? Zijn speciale stoeltjes voor? Is het te gevaarlijk? Wie doet het nog meer en wat is een geschikte brommer?
Ik zie het ook wel eens. Persoonlijk zou ik het niet doen, Omdat ik vind dat je op een brommer heel kwetsbaar bent. Maar goed, ik ben een schijterd hoor
Ja ik vind het ook wel link maar ja als je voorzichtig rijdt... Denk dat m'n ouders een hartverzakking krijgen haha!
je bent kwetsbaar op 'n brommer, ook als je geen schijterd bent. Snap je wel, maar zou 't zelf nooit doen.
Zou er zelf ook niet voor kiezen. Je bent idd erg kwetsbaar en gaat toch harder dan een fiets. Je kan zelf nog zo voorzichtig rijden,maar dat zegt niet dat je andere medeweggebruikers dat ook doen.
Ik heb een scooter (45km) en neem mijn dochter vanaf haar 6de mee achterop. Ze heeft een helm en er zijn speciale kinderzitjes waar ze in moeten totdat ze 8 jaar zijn. Ik rij ermee op het fietspad omdat ik niet op de weg durf met haar achterop. Ik ben wel een paar keer aangehouden maar de agenten snappen het wel en krijg ook nooit een boete. Ik rij niet harder dan 30 met haar achterop en ze heeft natuurlijk een helm op.
ik denk dat het risico net zo groot is als bij een fiets want als een auto jou met 60 km per uur van de zijkant af schept , ga je er ook niet makkelijk vanaf komen.... wij hebben een snorscooter en voor dit merk hebben ze speciale kinderzitjes dan rij ik dus straks 25 met een kind helemaal ingepakt +helm.... (duurt nog wel ff hoor)