Kalmeringsmiddelen?

Discussie in 'De lounge' gestart door KanjerB, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Morgen is het zover en wordt dit keer echt mijn maagband bijgespoten :) (die vorige afspraak had ik afgezegd :oops: ) Nou mag ik een kalmeringstabletje nemen voor de opsuiting. Weet iemand mischien een bepaald merk wat ik kan halen bij de apotheek of drogist. Ik kan mijn huisarts niet bereiken en de apotheek die helpt me niet aan namen :( Er nam een brutaal vrouw op die me niet echt wilde helpen. Ze snauwde me steeds af :(
     
  2. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Krijg je dit niet vanuit het ziekenhuis dan?
     
  3. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Nee helaas. Mischien als ik het eerder had gevraagd. Maar ben er nu te laat voor :(
     
  4. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Valeriaan, verkrijgbaar bij de drogist.
     
  5. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    een kalmeringstablet zonder recept.....
    dat gaat nog moeilijk worden.
    zo zo ff gauw niet weten wat...
     
  6. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ Freewilly en Valeriaan is dat een tablet waar je al drie dagen van te voren mee moet beginnen of niet?
     
  7. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Nee, dat geloof ik niet hoor. 't Is een natuurproduct en volgens mij werkt 't gewoon direct als je lichaam de stoffen opneemt.
     
  8. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ runner idd het zou veel makkelijker zijn geweest als ikmijn ha zou kunnen bereiken maar helaas. En ik ben al blij met 1 tablet ik weet niet waarom die vrouw van de apotheek zo moeilijk doet :( ik hoef geen hele doos
     
  9. runner

    runner VIP lid

    12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    je hebt bij de tuinen wel van die homeopatische middeltjes.
    anders moet je daar even kijken.
    hoef je iig niet 3 dagen van te voren mee te beginnen.
     
  10. conny75

    conny75 Fanatiek lid

    18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Een rust gevend middel is alleen te krijgen via een recept, oxzasepam of iets dergelijks. Als je iets wilt zonder recept, dan helpt zoals Freewilly al zei valeriaan. Ook camillethee wil wel helpen. Je kan ook even naar de drogist gaan en vragen wat er het beste helpt, ze hebben verschillende homeopatische middelen.

    Veel succes met de operatie morgen,

    groetjes
    conny
     
  11. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    ik heb gegoogled en die Valeriaan wordt ook aan honden gegeven.
     
  12. Ff ziekenhuis bellen, om te vragen of hun een naam kunnen geven?
     
  13. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @conny het is eigenlijk geen operatie :oops: er wordt via een naald in het reservoir wat onder mijn vel bij mijn bosrtkast zit iets vloeibaars opgespoten. enz enz ik weet dat ik nu mischien wel kinder achtog over kom omdat ik dit eng vind maar :( kan er echt niets aan doen
     
  14. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @ Caatjemo heb het al gedaan maar zei hebben er geen verstand van zeiden ze (radiologie afdeling)
     
  15. Ze kunnen je toch wel met iemand door verbinden?
    En je eigen dokter was niet te bereiken? Misschien gewoon even een andere bellen en het verhaal voorleggen en dat je gewoon een naam wil hebben wat handig is om te halen en je eigen dokter niet te bereiken is
     
  16. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Caatjemo dat ga ik dus never nooit meer doen ik heb de net een drogist gebeld en het verhaal verteld ze zei dat ze eigenlijk alleen tabletten had wat al drie dagen van te voren ingenomen moet worden. En adviseerde mij om dan gewoon een ander ha te bellen en de situatie uitteleggen en vragen om advies. Nou dat heb ik dus ook gedaan begon de asisstente helemaal door te draaien van mevrouw wat denkt u wel '' dat wat problemen gaan oplossen voor patietnten van andere huisartsen'' ik raakte helemaal in de shock dus ik zei: Dat begrijp ik mevrouw ik heb u alleen maar gebraagd of u advies kunt geven u zou het ook op een aardige manier kunnen negeren. Zei ze ineens: ik heb hier wel meer te doen en patsss ze had al opgehangen voor dat ik haar toch zou bedanken :( :( :(
     
  17. moontjejl

    moontjejl Bekend lid

    15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    nou ja! Wat een lef zeg!...mooi balen meis!

    Succes met je opspuiting!
     
  18. Ik denk dat dat meer zegt over de dame die zo tekeer gaat als de tip om het een andere HA even voor te leggen.

    Welke HA ik hier ook bel ze helpen me allemaal.

    Ik denk dat je gewoon de pech hebt gehad dat je ieman getroffen hebt die nogal met het verkeerde been uit bed is gestapt en misschien wel een kalmeringstablet moet hebben.

    En ander belletje zal beter verlopen naar bv een andere HA, Maar aan jou de keus uiteraard of je een andere wil bellen
     
  19. morgaine

    morgaine Bekend lid

    22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Als je in Arnhem woont kan je bij mij wel een oxazepam ophalen, dat haalt echt je angst weg.

    Zo niet gewoon de dokterpost bellen, kom zeg wat denken ze wel niet, je betaalt niet voor niks ziekenfons...
     
  20. En anders huisartsenpost? Die kan je toch ook overdag bellen of niet?
    En daar uitleggen en ook vertellen hoe die dame reageerde en dat je gewoon ten einde raad bent
     

Deel Deze Pagina