Weet eerlijk gezegd niet waar ik me onderwerp moet plaatsen. Het kan bij voeding het kan bij peuter/ kleuter en het kan bij opvang. Dus heb gekozen voor de lobby. Als het niet goed staat dan zie ik het wel. Gisteren kwam me dochter terug van het kdv. Ze vertelde dat ze haar leverpastei gegeven hadden ( vega) en dat ze in eens uitslag had rond om haar mondje. Spikkels zeg maar. Nu geven ze haar dat niet meer. Maar wat zit er dan in vega leverpastei waar ze allergische op zou kunnen reageren.? Ze heeft al langer last van droge plekjes rond om haar mondje. Tijdens de vakantie was het weg. Gebruikte toen geen snoetepoetsters. ( doe ik thuis normaal ook niet) op het kdv wel. Vermoed ook al langer dat ze allergische is voor die snoeterpoetsers? Of een combinatie van. Maar mijn eigenlijke vraag is. Kan je allergische reageren op vega leverpastei.?
Soja zit in veel vega producten. Verder zou ik ook niet echt weten waar nog meer soja in zit. Je zou zo vega patte kunnen kopen en kijken of ze er weer zo op reageerd.