Spijbelen jullie wel eens van je werk? of je partner? Dus dat je je eigenlijk ziek meld en dat helemaal niet bent Wat zijn jullie ervaringen daarmee en wat is het langste dat je dan thuis gezeten heb? ps. Ik vraag dit onder de naam van bar maar ik ben haar vriend en weer eens nieuwsgierig naar jullie meningen
hahah oh stiekemerd. Ik heb dat eigenlijk nog nooit gedaan dus ben wel benieuwd hoeveel dames hier dat doen foei foei maar ach waarom ook niet best wel lekker maar ik kan eeeenorm slecht liegen dus doe ik het maar niet
nope........ nooit gedaan...... Ben wel eens langer ziek thuis gebleven dan eigenlijk noodzakelijk was.... (was b.v. maar 2 dagen echt verkouden, maar ben hele week thuis gebleven).
ik met een ontstoken blinde darm kim hahaha de doktoren verklaarden me voor gek dat ik zelf ook naar het ziekenhuis was gereden ......hihi
ik heb t welis gedaan hor als ik een hele dag moest werken, en dan wilde ik zooo graag naar huis .. en dan zei ik dat ik niet zo lekker was en graag een extra middagje vrij wilde.. de dag erop ging ik wel weer gewoon hoor
Nee, ik vind dat echt niet kunnen. Je bent toch geen 15 meer. Sorry, als er mensen het niet met me eens zijn.
Nee ik ook nooit.. Ook al vind ik mijn werk niet echt top, doe ik het niet. Als ik ziek ben dan ben ik ook echt ziek
Never nooit niet. Ik werk nu voor mezelf maar voor die tijd....was eerder teveel aanwezig dan te weinig. Misschien ook afhankelijk van je betrokkenheid. Vind het ook niet kunnen.
Met werk heb ik het nog nooit gedaan. Maar op school, erggggg vaak, Nu zit ik ook nog op school en als ik geen zin heb meld ik me gewoon af. Of soms helemaal niet. Dan kom ik gewoon niet. Maar dat is je eigen verantwoordelijkheid. Zelfs als je alle college's er niet bent, en de tentamens en projecten haalt is het prima. Tenzij ik een afspraak heb, dan natuurlijk niet.
Ik deed het ook nooit, totdat ik kwam te werken waar ik nu werk. Daar heb ik dat ook wel eens gedaan. Daar kregen we op een gegeven moment een nieuwe directeur. Toen is er zoveel gezegd, gebeurd en gedaan... kortom, op een gegeven moment krijg je zelf ook een houding van: Wat?! Jij mij slecht behandelen? Stik er dan maar in! Een kleine verkoudheid werd dan al snel een grote acute koortsaanval met diaree...
ik heb het wel eens gedaan maar dat was meer omdat ik er tegenop zag om weer aan het werk te moeten i.v.m problemen met mijn collega! moet eerlijkzeggen dat ik vorige week ook zon moment had snotverkouden maar toch gegaan! liefs
nee nooit en ik vind idd dat je dat ook niet kan maken. Het lijkt mij dat er wel andere oplossingen zijn dan je ziek te melden van je werk als je gene zin hebt of problemen. Kan er ook geen respect voor opbrengen. Want door jouw afwezigheid moeten anderen jouw werk overnemen of harder werken. Niet erg collegiaal dacht ik zo.
Nee nog nooit. We hebben altijd personeels tekort en als ik me voor de lol ziekmeld moet er iemand anders terug komen op zijn / haar vrije dag. Ik zou echt woest worden als een van me collega'd het wel zou doen. Op school heb ik zelfs maar 1 uur gespijbelt maar omdat ik het nooit deed viel het zo op dat ik meteen gepakt werd dat zal me weize les misschien wel eens zijn geweest.
Wat is iedereen braaf zeg, Maar als je inderdaad werk hebt waarbij een collega erg de pineut is als jij wegblijft, zou ik het ook nooit doen. Het ligt erg aan de situatie. Ik lees ook mensen die problemen hebben op het werk. Met de baas of collega. Dan is het weer een ander verhaal.
Ik zal wel een muts zijn, maar dan moet je die problemen oplossen vind ik. Zoek dan een andere baan. Kijk als je echt overspannen bent dan ben je ziek en is het een ander verhaal.