bloemschikken

Discussie in 'De lounge' gestart door jmm, 26 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Anders stuur je d'r een sms'je..

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Een smsje vind ik hetzelfde principe als een kaart, zoiets hoort persoonlijk als je al zo lang bij iemand komt en iemand er een hoop tijd en energie in steekt.;)

3. Amare

Amare Niet meer actief

Lijkt me terecht als ze dat zou zeggen.
    Na 8 jaar met een kaartje afscheid nemen is een beetje raar, zoiets kun je beter face-to-face doen.

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ze zegt niks verkeerd.

Elke post echt elke post en nee ben allerminst perfect. Elke post elk bericht kost zeer veel moeite om door heen te komen. Wat je bedoeld hoe je het bedoeld het is zo kort krachtig zonder emotie.

En bijna altijd moet je gissen waar je verhaal over gaat. En dat is zo zeer onduidelijk.

En nu ik het wel begrijp door de rest van de reactie.s te lezen. Op een kerstkaart melden dat je niet meer komt vind ik ( raar) bellen van nee ik stop er mee geen zin meer in. Wat ze er van vind daar hoef jij je niet druk om te maken.

Maar wel netjes (afmelden) en als het kritiek is ( of zo overkomt) dan is dat maar zo haar probleem en als je het bloemschikken zo leuk vind. Wat let je om het zelf thuis te doen. Nodig een paar andere dame.s uit en maak er een gezellige avond van.

5. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Geloof me dat kan!

Ik heb zelf ook ruim 6 jaar als bloembindster gewerkt en mijn toenmalige bazin was een kenau van de bovenste plank. Ik ben daar echt als zwart schaap weggepest, dat ik het nog zo lang heb volgehouden is mij een raadsel.
    Wat mij betreft heeft die tijd ook echt mijn plezier om in de bloemen te werken compleet verpest.

Ik zou ongeacht hoe je bent behandeld of hoe je je erbij voelt toch de eer aan jezelf houden en het op een nette manier afsluiten, zo kun je jezelf niks verwijten en een ander kan dat ook niet.

6. mumija

mumija Niet meer actief

Laat haar anders dit topic lezen!

Of stuur een bloemetje..:D

7. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    goed idee, geef haar een bloemetje hou de eer aan mezelf !
    topic gesloten!

Deel Deze Pagina