Bloeonderzoek uitslag

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Bodille1988, 20 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bodille1988

    Bodille1988 Actief lid

    14 mei 2018
    198
    59
    28
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Afgelopen week was ik 10.5 weken zwanger en heb ik mijn bloed laten prikken. Vandaag de uitslag en mijn suiker waarde en schildklier waarde zijn beiden te hoog. Mijn schildklier lijkt snel te werken (familieding). Heeft iemand hier ervaring mee?

    Ik moet nu nuchter opnieuw bloed laten prikken en dat wordt wat aangezien ik echt moet eten voor ik mijn bed uit ga. Ik zal eens zien hoe dat wordt. Ik zorg dat ik zo laat mogelijk mijn bed uitga en zo vroeg mogelijk in de wachtkamer zit....
     
  2. Kimberley92

    Kimberley92 Fanatiek lid

    27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier werkt schildklier te langzaam en neem savond nu de tabletjes in.
    Zodat ik sochtends gelijk kan eten met de insuline.
     
  3. Juf321

    Juf321 Actief lid

    3 feb 2019
    171
    87
    28
    Vrouw
    Hoi! Ik was in het ziekenhuis beland vanwege HG en toen werd ook mijn bloed geprikt. Bleek dat mijn schildklier te snel werkte. Ik heb toen 2 weken later nuchter moeten prikken. Dit was een hele opgave omdat ik altijd kotmisselijk mijn bed uit kom en snel iete moet eten voordat ik moet overgeven. Eenmaal geprikt bleken er geen antistoffen aanwezig te zijn (de heb je wel als je van jezelf een schildklierafwijking hebt). Dat betekende voor mij dus dat het heeft te maken gehad met het 1e trimester van de zwangerschap. Het komt vaker voor dat je schildklier dan voor even sneller gaat werken. Daarnaast waren mijn waardes gelukkig weer normaal en werkte mijn schildklier ook weer normaal. Over een maand moet ik weer prikken of het niet te ver afzakt, want een te traag werkende schildklier is ook niet goed. Succes!!!
     

Deel Deze Pagina