Blog aanmaken, hoe te beginnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Antares, 22 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    het gaat best wel lekker! ik wil iedereen bedanken voor de hulp!

Nu nog ff ontdekken wat ik fout doe met de foto's...want ik zie ze bij anderen ook tussen de tekst staan..misschien kijk ik er gewoon overheen hoe het moet!

Groetjes,
    Miranda

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Iemand bekend met de site blogger.com? Wat doe ik fout met de foto's? Verder nog mensen tips over?

3. tulip

tulip Niet meer actief

wat bedoel je met de foto's?? Ik heb ook een blog op blogger en ik upload mijn foto's bij picasa webalbums (is ook een product van google) en dan kan ik die (omdat het allemaal van google is) meteen in mn blog zetten. Moet je gaan naar google, dan rechts bovenin naast dat tandwieltje kun je inloggen- accountinstellingen- producten en dan krijg je alles te zien.

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Picasa? Oh, als ik op de laptop zit zal ik eens kijken. Ik voeg mu toe VIA. Blogger zelf....en dan krijg je 1 foto bovenin... niet tussen de tekst zoals ik eigenlijk wil. Thx tulip! Zal morgen ff kijken o$ het lukt zoals jij doet.

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Je hoeft het niet perse via picassa te uploaden. Gewoon je cursor neerzetten (tussen de tekst) waar jij de foto wilt hebben en dan op het afbeelding icoontje klikken en uploaden. Zie ook:
    Een afbeelding plaatsen - Blogger Help

Moet wel zeggen dat het gisteren een paar keer niet lukte om een foto te uploaden. Volgens mij hadden ze een storing.

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    sheann, dat deed ik ook. moet ik dan ergens iets uit vinken of aanklikken want hij zet hem dan toch bovenaan...oeps voel me nu wel heel erg blond zeg....

7. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Dan weet ik niet wat je fout doet. Bij mij werkt het zoals ik zei. Je hoeft niets extra aan te vinken of doen.

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik heb het gevonden...ik uploadde de foto...en koos dan voor geen layout van de foto (dacht dat hij dan bij de plaats waar ik wilde terecht kwam) Maar ik was een vinkje vergeten....er stond achter nog een vinkje deze layout altijd gebruiken (en dan blijkbaar pakt hij de standaard nog......) dus vinkje uit en nu lukte het!

Deel Deze Pagina