We willen eens wat anders trakteren op het werk. Altijd een stuk taart is ook wel wat normaal geworden. Heeft iemand leuke tips en/of recepten voor leuke traktaties? Ik dacht zelf aan appelflappen ( of is dat ook saai? )
Roomsoesjes, lekkere koeken, chocolaatjes of kleine marsjes/ snickertjes, plak cake of sausijzenbroodjes? Maar appelflappen zijn ook ok toch?
tompoezen, appelflappen, belgische koffie koeken, worstebroodjes, indische worstebroodjes, verschillende soorten koeken...
Wij hadden vorige keer wafels met daarop chocolade of aardbeiensaus en poedersuiker.. Goedkoop en lekker!
Allemaal leuke ideeën. Bedankt dames!!! Maar die wafels lijken me wel wat. Even kijken of ik daar online wat over kan vinden.
Ik heb een keer bladerdeeg flapjes 's middags getracteerd gevuld met een groenten/gehakt-mengsel (zelf gekruid) En voor de vegetariers met enkel groenten Viel erg in de smaak een keer wat hartigs 's middags
Voor degene die in de zomer jarig zijn: ijsjes doen het ook altijd goed Maar ja daar heb je nu niet zo heel veel aan... alhoewel een ijsje op zijn tijd kan nooit kwaad
Wat een lekkere ideeën, goed om te onthouden! Bij mijn vriend op het werk vallen de saucijzenbroodjes altijd erg in de smaak. Ik heb een tijdje op een kleiner kantoor (4 collega's) gewerkt, en daar deden ze nog wel eens belegde broodjes (gewoon broodjes en beleg halen bij de supermarkt) in de lunchpauze.
ik ben half portugese en heb ooit een keer pasteis de nata getrakteerd. zijn bladerdeeg gebakjes met room erin. moet je maar eens googlen, zijn genoeg recepten van te vinden....viel ontzettend in de smaak.
De laatste keer dat ik trakteerde ben ik naar de winkel geweest en allemaal koekjes en wafels gekocht die individueel verpakt waren (in een grotere verpakking), en dat neergezet. Viel erg in de smaak bij de koffie mini marsjes/snickers/kitkat/milkyway/lion doen het ook altijd goed. Mini doosjes smarties En ik heb ook al eens een grote kom met M&M's neergezet. Was ook heel leuk! hmm ik krijg spontaan honger...
Zelf oreo bonbons maken doet het hier altijd goed. Ik geeft het altijd een half uur en dan zijn ze op. Zijn niet moeilijk te maken en met wat gekleurde spikkels en een mooi papiertje ( van bijv. mini muffins) extra feestelijk. Ook muffins of cupcakes met een mooi gekleurde toef creme erop doen het trouwens altijd goed. Mocht je van de bonbons of de creme een recept nodig hebben dan laat het maar weten. Heb ze hier op de pc staan.
Wat een ideeën weer. Bedankt!!! IJsjes zijn denk ik net nog iets te zomers denk ik. Ik ga alles even googelen.