Hoi, Ik heb al jaren last van donker gele kringen rond m'n ogen , make-up helpt wel een beetje maar niet voldoende Heeft er iemand de tip om er vanaf te komen, of een goeie manier om ze minder zichtbaar te maken? Ook tips voor de donkere kleur onder de oksels zijn welkom, je kent het wel .. je hebt je geschoren maar door de donkere kleur lijk je nog steeds zo'n jeti groetjes Wendy
Voldoende rust nemen helpt ook, veel water drinken. Minderen met caffeïne, stoppen met roken. Veel fruit eten. Zou zo ff niet weten wat nog meer. Misschien dat andere nog tips hebben? En betreft de oksels, dat is gewoon je pigment wat je daar hebt. Ik heb dat ook, en ook in mijn liezen. Daar helpt alleen een zonnebank tegen. Maar daar maak ik liever geen gebruik van, krijg je weer een gerimpelde huid van etc. Meer kun je er naar mij weten niets aan doen.
voor donkere kringen rond de ogen heb ik wel zelf een tip gelezen .. ik weet niet of het waar is , maar als je iets oranje ( lippenstift of oogcreme ) op de donkere rand zou smeren en daarop dan je foundation dan zouden ze weg zijn YouTube - Say Goodbye to Undereye Circles! dit is een filmpje over hoe je het moet doen
Ik heb mijn donkere kringen een tijdje terug laten opvullen bij een kliniek in Amsterdam. Ze hebben er een injectable ingespoten (hyaluronzuur). Het blijft ca. 9 maanden zitten, en ik ben dik tevreden!! Hier kan geen make-up tegenop Bij mij heeft het trouwens met mijn botstructuur te maken... dat is niet te verdoezelen met make-up.
ja voor donkere kringen zijn er precies wel dingetjes die je kan doen, ook op internet staat er veel te lezen. Alleen heb ik geen donkere kringen maar echt van die vieze gele kringen ik lijk in de ochtend echt een zombie, net of ik jaren niet geslapen heb .. het is blijkbaar iets dat ik heb meegekregen met de genen , mijn moeder had het ook .. voor zover ik kan zien op de foto's die er zijn van haar
Mag ik vragen wat hiervoor gerekend wordt ongeveer? Ik heb werkelijk alle soorten make up geprobeerd maar je blijft ze gewoon zien, word er moedeloos van.
Een behandeling kost tussen de 150 en 200 euro per keer (althans bij mij...zal misschien ook schelen met hoe groot de dosis is die ze erin moeten spuiten). Ik moest eerst een paar keer vlak achter elkaar (met 1 tot 2 maanden ertussen) om het op te bouwen. Als het goed is kan ik nu elke 9 tot 12 maanden een 'onderhoudsdosis' erin laten spuiten. Ik heb het bij het medisch laser centrum in Amsterdam laten doen. Ik werd er ook moedeloos van. En zeker toen ik een kind kreeg, met alle gebroken nachten, zag ik er helemaal uit als een spook. Je ziet er dan gewoon áltijd moe uit, als je aanleg tot kringen hebt. Je moet er ook weer geen wonderen van verwachten hoor, maar je gaat er wel een heel stuk frisser en uitgeruster uitzien.
mag ik vragen welke kliniek het was? Ik heb er een hele tijd over zitten denken. Toen waren er injecties met vet, maar dat was heel moeilijk om dat goed te verdelen, zodat je snel ophopingen zou krijgen. Dan zou je wallen krijgen ipv kringen. Ook niet de bedoeling, dus toen heb ik er vanaf gezien. Maar ik wil dat wat jij hebt gedaan misschien wel proberen.
Ok, klinkt goed! Tuurlijk, goedkoop is het niet maar ook niet zo duur als dat ik verwacht had! En nee, misschien zullen ze niet helemaal weggaan maar het feit dat ik dan wellicht niet meer 2 zwarte gaten heb is al een wonder op zich
Klopt, dat verhaal heb ik ook gelezen. Ik heb me er heel lang in verdiept voordat ik dit ging doen, want ik was als de dood voor levenslange verminkingen Maar die injectables zijn afbreekbaar, wat betekent dat het langzaam weer wordt opgelost in je eigen lichaam. Mocht er dan iets fout gaan, dan verdwijnt het na een tijdje ook weer. Het is niet blijvend. De kliniek was het Medisch Laser Centrum in Amsterdam, maar er zijn er meer in Nederland die het doen (maar zoek dan wel uit of je met een goede arts te maken hebt!). Als ik het me goed herinner heet het goedje dat ze erin gespoten hebben Juvederm. Die heb je dan weer in verschillende diktes, waarvan de dikkere soort geschikt is voor diepe huidgroeven (zoals kringen). Alles valt of staat met de arts die je hebt. Het goedje is prima, je hebt alleen een arts nodig die precies weet wat hij/zij doet. Niet teveel, niet te weinig erin doen, etc.
Als je er aanleg voor heb doe je er niks tegen. Je kan smeren wat je wil het zal niet helpen. Ik zou me laten adviseren door bijv. een MAC make up adviseuse, zij kan het beste cover middeltje adviseren en demonstreren.