Blog: Meisjesmama

Discussie in 'De lounge' gestart door Fullhouse1981, 9 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wat heb je dat mooi omschreven!
    Ik ben de trotse mama van 3 jongens, en ik had ook dolgraag een meid (erbij) willen hebben. Je kan nooit kiezen welk geslacht je krijgt natuurlijk. En je bent dolgelukkig als je hoord dat je kindje gezond is. Ik ben heel erg blij dat ik 3 gezonde jongens ter wereld heb gebracht en ben dan ook een super trotse mama van een mannen gezin :D

2. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    Dank je wel!! Zo voelde ik dat toen ook echt! ;)

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

O deze was nog gewoon open. Zit ik daar in het andere topic te reageren op je blog.

Leuk geschreven.

4. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Haha, ik dacht even: heee, een blog over mij??? :D

Grappig hoor al die verhalen over voorgevoelens. Ik wist ook heul zeker dat ik een zoon zou krijgen, maar ik ben nu dus heeeeeeeeel gelukkig met een meid!

Groetjes, meisjesmama :D

5. Lou Lou

Lou Lou VIP lid

13 sep 2008
    5.182
    2
    0
    HEy allemaal,

Ik ben moeder van een meisje van 17 mnd en in verwachting van en jongen.

Ik zag me al helemaal voor me met 2 meisjes en ik wilde ook heel graag dat dit nog een meisje werd!

Ik ben al een heel stuk omgeschakeld en heb leuke kleertjes gekocht voor mijn aankomende ventje, maar toch ben ik stiekem een beetje "jaloers" als ik een meidengezinnetje voorbij zie komen :) begrijp me niet verkeerd ik hou nu al zielsveel van mijn zoontje, maar toch moet ik nog steeds wennen.

Zo zie je maar de een wilt dit de ander dat ik denk dat als ze er uiteindelijk zijn het je niets meer uitmaakt en je het geslacht ook nooit had willen veranderen als dat een mogelijk was geweest!

Ik heb wel meer dat ik nu denk misschien toch een 3e met kans op nog een meisje hihi stom he.

6. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Erg leuk geschreven!

Ik wilde ook zo graag een jongetje. Al voor dat ik zwanger was had echt een voorkeur. Vooral omdat ik zelf helemaal niet van tutten, winkelen enzo houdt. Ben dus een "jongensmama" vond/vind ik.
    Met de geslachtsbepaling toen ik te horen kreeg dat het een jongetje wat heb ik ook keihard YESSSS geroepen. Die man zat me heel erg raar aan te kijken. :D

7. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik had ook sterk de voorkeur voor een....BABY!

En raad eens?!?!?!?! Het is het nog geworden ook!:D:D:D

Sorry...ff een flauw grapje tussendoor...
    Maar zo voelde het voor mij wel. Maar ik ga niet beginnen met die wees blij dat je een kindje hebt/krijgt verhalen, want een kleine voorkeur mag ook best.

Vind het wel gek om te lezen dat sommige mensen het een teleurstelling vinden als ze niet het geslacht krijgen waar ze op gehoopt hadden...

Je hebt het er toch over met je man van: zullen we voor een kindje gaan en niet: zullen we voor een jongetje of meisje gaan?!;)

Liefs Loesie

8. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Hehe, ja, zo'n vriendin heb ik dus.. De echoscopiste op de negenmaandenbeurs dacht dat het een meisje is, maar was niet goed te zien. Vriendin zei letterlijk: "Oh, we hadden gehoopt dat het een jongen zou worden". En waarom? Al haar vriendinnen hebben al meisjes, en daarom wilde zij graag een jongen.. Tja, over 3 weken heeft ze de 20 weken echo, dus zal me benieuwen!

Vind de blog wel heel leuk geschreven! Hier ook echt een meisjesmama, heb al jaren het idee dat ik 2 dochters krijg (al hoopt vriendlief op een 3e en dan een jochie :p)

Deel Deze Pagina