Een 'app' van dit forum!

Discussion in 'Over deze site' started by fioon, Aug 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Ik heb wel eens van andere fora gezien (en van andere sites) dat er een app is gemaakt voor op je telefoon, waar je heel makkelijk een bericht kan plaatsen en alles kan lezen.

Is dat ook mogelijk voor dit forum? Lijkt mij wel leuk!

(Heb er helemaal geen verstand van, weet helemaal niet of het kan of hoe dat werkt... maar wie weet is het een idee!?)

2. Beheer

Beheer Administrator
    Staff Member

Feb 11, 2005
    16,280
    2,984
    113
    Hoi,

Een dergelijke app moet voor ons gebouwd worden omdat we geen standaard forum hebben. Het staat op de wensen lijst en zodra er tijd voor is en budget zal het zeker meegenomen worden maar dit kan nog wel even duren hoor. Het heeft niet onze prioriteit.

Lotte

3. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Vindt dat wel een heel goed idee! Ik kijk regelmatig even op t forum via mijn telefoon en vindt dat soms best lastig omdat de site zooo groot is :).

4. marjolein1984

marjolein1984 Bekend lid

Dec 13, 2010
    830
    0
    16
    pedagogisch medewerker
    NULL
    Ik heb mijn man net even gevraagd, hij is wel handig met dit soort dingen, maar hij kan het niet :(....

Is overigens wel een heel goed idee, heb deze site wel eens via het internet op mobiel bekeken, maar dan moet je veel geduld hebben..... en liefst ook vingers van niet meer dan een mm dik :)

5. xd24

xd24 VIP lid

Feb 27, 2010
    6,406
    0
    36
    Brabant!
    Goed idee, trouwens ik heb een blackberry en daar werkt dit forum perfect op!

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Bovendien: een ontworpen app kost veel (!) minder dataverbruik dan de gewone format op een telefoon. Met nieuwe beperkte databundels is dat dus wenselijk voor iemand die het forum veel bezoekt via de telefoon.

Jammer dat het niet zo makkelijk gaat omdat het een andere format betreft. Hopelijk is het in de toekomst een optie!

7. evenstar

evenstar VIP lid

Jan 22, 2009
    9,809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik heb hier ook weleens een topic over geopend en vind het ook echt superjammer. Maar goed, jullie zullen goede redenen hebben om uberhaupt geen standaard forum te hebben ;)

8. napatalama

napatalama Actief lid

Jul 5, 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan ook niet wachten op een App:) Maar ik heb geduld...

9. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,037
    1,857
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou er ook zeer graag een app van willen!
    Mobiel internet wordt nu steeds meer gebruikt....dus hoop dat het er snel komt!

10. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    De vraag is beantwoord, dus zet ik deze op slot.

Share This Page