Gewoon hier als blog. Ik ga proberen iedere dag een stukje te schrijven. http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/rozeroos/1755-opnieuw-borstvoeding-geven-relacteren.html
Ik hou ook een blog bij maar heb deze maand nog niet geschreven. Af en toe komt er echt teveel op me af en normaal schrijf ik het dan ook van me af in mijn blog en echt om de zoveel dagen maar deze maand ben ik gewoon leeg.Er gebeurd zoveel dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.Maar had me al voorgenomen om voordat ik geopereerd word a.s donderdag even te updaten. Voor mijn blog zie mijn handtekening en mocht je alles willen lezen begin dan bij "voorafgaand" en ga zo omhoog.
Ik heb er altijd 1 gehad Freubeltje maar nu ik jullie topic zo tegenkom begint het toch wel weer te kriebelen hoor. ik ben met de vorige gestopt omdat het een heftige tijd was waar ik in kwam maar zodra ik me nieuwe heb aangemaakt laat ik het zeker weten
Leuk om blogs van andere te lezen. Hopelijk komen er nog meer mensen met een blog. Moet wel zeggen dat er opeens een heleboel mensen op mijn blog zijn geweest. Bij jullie ook?
Kan jij niet zien waar ze vandaan komen dan? Ik had gister 200 lezers, wat weinig is dan. 3 kwamen er bij jou vandaan trouwens
Ik heb er normaal rond de 20/30 per dag. En nu opeens meer dan 200. Dat is voor mij heel veel. Maar is ook best logisch omdat ik over een hee specifiek onderwerp blog.
Ik ook, mijn oude met politiek gerichte columns bestaat al n tijdje niet meer maar ik probeer nu n persoonlijker blog op te zetten. Met enkel nog n voorstelbericht weinig te lezen maar toch; zevenelf.WordPress.com. (Let niet op de layout; zwager heeft zn geklooi niet afgemaakt. Zal er vanavond of morgen nog even aan gaan zitten. )
Ik heb wel een weblog maar die deel ik liever niet in het openbaar. Omdat er veel persoonlijke dingen staan en een foto van mij en ik wil hier toch wat anoniem blijven