Ja we plukken de dag op het ogenblik.En dat is wel beter zo.Proberen ook echt leuke dingen te doen en te genieten en dat gaat aardig.
Ik blog over de nierziekte van mijn zoontje... Begonnen vooral voor mijzelf om van me af te schrijven,later merkte ik dat de omgeving er ook veel aan heeft... En als laatste als informatie voor andere die het interesseert En voor als mika groot is... mocht hij hier behoefte aan hebben Hij staat ook in mijn onderschrift...
Volgens mij heb ik die van jullie allemaal nu in mijn lijstje staan. Als je dat liever niet hebt zeg het dan alsjeblieft. Dan haal ik hem er weer uit.
Ik heb sinds kort een blog(zie onderstaand) maar ik kom er niet meer in. Ook zo handig. Hebben jullie tips waar ik het best kan bloggen. Ik zou het ook leuk inden om bezoekersaantalen te zien enzo.....
Ik blog via bloggers.com. Ben er wel tevreden over. Al wil ik uiteindelijk over naar Wordpress ofzo, maar dan moet ik het domein omleiden en opnieuw ontwerpen en uitvogelen. Daar heb ik nu nog niet zoveel zin in hoor haha.
wordpress Mijn zwager heeft een webmarketing en design bureau en zij werken ook heel veel met wordpress
ik blog met wordpress.com en tot nu toe heel tevreden. Kan zien hoeveel mensen er geweest zijn, en ook uit welke landen enzo.