Party rocker: Stoer hoor om je eigen video tutorial te maken. Dat zie je mij nooit doen. Even wat tips: Niet zo veel bewegen, vooral van voor naar achter. En probeer het filmpje kort te houden. Verder kom je wel heel natuurlijk over.
Zo daar vraag je toch wat van me . Ik kan van nature dus ook al niet echt stilzitten. Erg eigenlijk, maar denk dat ik mezelf moet vastbinden aan de stoel.
@Partyrocker, wat een leuke meid ben jij zeg . Maar inderdaad, zoals sheann al zegt, probeer wat stiller te zitten. Het kijkt nu een beetje vervelend. Verder heb ik geen commentaar eigenlijk .
Ik kom niet uit de naam, steeds als ik de blognaam invoer die gratis is zegt ie dat de naam alleen uit letters en cijfers mag bestaan. En als ik dan wat invoer komt er ineens te staan dat het een domeinnaam is en niet gratis is, maar dat wil ik niet...hoe moet ik dit doen?
Troelala: Je kan beginnen door een thema uit te kiezen. Themes — Support — WordPress.com En daarna de rest Support — WordPress.com
kunnen jullie op die van mij komen? Sweet life of us…… | Een blog over vanalles en nog wat, wat mij intereseerd. en bezig houdt….
Ik heb ook nog niet zolang een blog, over zelfgemaakte kleertjes enzo. mama besje Troelala, ja ik kan je blog lezen
Hoe kan ik berichten blokeren dat anderen het niet zien? Dacht dat ik het had gedaan maar ze zijn gewoon te lezen....
welke verhalen van mij zijn er te zien? Ben nieuwsgierig of ik het nou goed heb gedaan, en ook dingen prive heb staan....
Je kan het toch afschermen? Waarschijnlijk gewoon bij je opties ofzo (heb zelf blogger, dus heb geen idee eigenlijk)
Ja ik heb dingen op prive staan, maar ik vraag me af of het ook daadwerkelijk zo is, want zonet kon iemand gewoon alles zien van mij.