Zoals de titel al zegt... waar kan ik die kopen? Het is om een taart te maken. Bij de Xenos? Ik heb geen mogelijkheid meer om bij een echte bakwinkel te shoppen. groetjes
Mijn nichtje had laatst een doosje ( volgens mij van de xenos ) met allerlei kleurtjes erin. Ook zwart. Maar volgens mij heeft niet elke xenos dit.
Google is your friend! Eetbare Kleurstiften - Maakjetaart.nl - Alle kleuren leverbaar! - - Zwartkleurige Stiften met Eetbare Kleurstof - Americolor - Maakjetaart.nl
Albert Heijn heeft ook een doosje met van die tubetjes suiketspul waar je mee kan schrijven. Weet alleen niet 100% zeker of daar ook zwart bijzit, maar volgens mij wel!
oh sorry, ik schoot toch in de lach toen ik je topic titel las... een eetbare zwarte stift, waar heb je die in hemelsnaam voor nodig dacht ik haha nu snap ik het..... blond he
Bij sommige supermarkten bij de bakspullen is het te koop maar ben er idd niet 100% zeker van dat er zwart bij zit.
Bij xenos hebben ze wel doosjes met allerlei kleuren stiften incl zwart. Controleer alleen wel even de inhoud van het doosje. Ik had er 2 zwart maar geen blauw in zitten (gelukkig had ik ook al een losse blauwe).
Ok, ga ik morgen even naar de xenos... en evt andere supermarkten. google gaat niet, versturen kost teveel tijd. Was het vergeten alsnog te bestellen en heb het as donderdag nodig