Hoi, Me zojuist aangemeld omdat ik gek wordt van mezelf. Na 2 jaar proberen zwanger te worden voor nummer twee heb ik vanmorgen een vroege test gedaan (4 dagen voor NOD) en heb een heel vaag streepje....ooo het is zo spannend en vreemd en verwarrend. Toen we voor nummer 1 gingen zijn we vier jaar bezig geweest, eerst een jaar zo en daarna in de mmm. Twee kijkoperaties gehad, 2 ifv behandelingen maar zonder resultaat. We hebben toen besloten ermee te stoppen omdat het nogal een grote impact op ons en mij had. Twee jaar nadien werd ik spontaan zwanger en nu hebben we een prachtige zoon van 3,5. Inmiddels dus alweer 2 jaar voor nummer 2 bezig, gaan niet weer in de mmm en het zal moeten gebeuren voor dat Guido naar school gaat, die afspraak hebben we met elkaar gemaakt (we gaan door tot hij 4 wordt en dan stoppen we ermee). Daarom is het nu wel heel erg spannend. groetjes Sylvia
Hoi welkom! En ik hoop voor je dat het vage streepje een duidelijke streep gaat worden! Spannend hoor!
Welkom! En wat spannend moet dit voor jullie zijn. Ik hoop dat het vage streepje een duidelijke streep wordt. Ik had trouwens ook een heel vaag streepje en dacht toen dat ik niet zwanger was...nu inmiddels een zoontje van ruim vier weken .
Welkom hier! Nog bedankt voor je berichtje in mijn topic, erg lief. Laten we hopen dat het vage streepje over 4 dagen een dikke vette streep is.