..Bloggers hier ??..

Discussion in 'De lounge' started by Cos, Jul 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kun je bij Wordpress ook je kleuren aanpassen? En zo ja; WAAR? Ik vind de layout die ik nu heb echt perfect qua indeling, maar heb echt een hekel aan die oranje kleur van de titel van elk stuk :D Heb het nog niet aan kunnen passen helaas :( Kan wel wat kleuren aanpassen, maar niet die van de titels..

2. noukie89

noukie89 Niet meer actief

Ik heb een beauty,fashion en lifestyleblog

Beauty: Voor de gevoelige tot allergische huid
    Fashion: Grote maten mode
    lifestyle van alles en nog wat voor een linkje PB me even

3. yenolah

yenolah Fanatiek lid

Dec 12, 2008
    4,038
    83
    48
    Female
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Hangt van je thema af. Om daar aanpassingen in te doen, ga je naar dashboard -> weergave -> thema's en dan zie je je gekozen thema. Klik dan rechts naast het plaatje op customize (blauwe knop), dan komt er links een menu waar je het een en ander kan wijzigen.

Edit: ik zie ook net dat het bij jouw lay-out niet kan. Ik had je stukje ook niet helemaal goed tot het eind gelezen.

4. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

Aug 11, 2008
    1,477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik heb jaren blogs gehad, waarvan er nog 1 in de lucht is, een blog over digiscrappen met freebies etc. Hier heb ik echter al 2 jaar niets meer aan gedaan, het is wel de bedoeling dat dat weer gaat gebeuren want ik ben af en toe weer bezig maar ja... tijdgebrek hè.
    Tevens ben ik bezig met een blog over/voor/van Dennis. Ook hiervoor geldt dat er te weinig uren in een dag zitten. ;)

Voor het idee: Sparkle Scraps

5. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Bij blogger (Wordpress vast ook) kun je van het sjabloon wel ook handmatig de html aanpassen. Moet je wel durven ;) Of weten hoe het moet of iemand kennen die dat weet. Dan kun je alles aanpassen.

Share This Page