Hallo, Ik ben bekend met heftige menstruatie's maar dit is niet meer leuk. Gistermiddag begonnen met vreselijke menstruatiepijn,nog geen bloedverlies, zelfs mijn zwaarste medicijnen haalden de pijn niet weg, ik heb voor de pijn naproxen in combinatie met paracetamol. In de avond brak het bloeden door, echter weinig. Vannacht niet kunnen slapen van de pijn, het waren gewoon echt weeen, Vanmorgen ging het beter maar nu vanmiddag is het zelfs met pijnstilling weer waardeloos, ik heb ook hoofdpijn, ben misselijk,dit heb ik normaal ook niet. Ik durf niet goed hiermee naar de huisarts, ik weet dat ik een keer naar de gyneacoloog moet hiermee, maar ik heb een seksueel misbruik verleden, dus de drempel is heel erg hoog. Het word steeds erger, ik heb twee keizersnede's gehad, de laatste is 3 jaar geleden. Zijn er mensen die deze klachten herkennen en misschien tips of adviezen hebben? De pil is geen optie ivm extreem aankomen in gewicht. Groet van taart.
Het enige juiste Hoe vervelend ook voor je is naar de huisarts gaan hiermee want zo erg hoort de pijn niet te zijn meis. Leg het verhaal uit aan je huisarts en ook je verleden dat is het enige juiste om te doen in deze situatie.
Ik herken je klachten en het enige advies wat ik kan geven is inderdaad naar de huisarts en toch een verwijzing vragen naar een gynaecoloog. In mijn geval is het Endometriose die de pijnklachten veroorzaakt(e).
Helaas hier ook last van het enige wat mijn huisarts en gynaceloog konden geven is anticonceptie en pijnstillers
Ik had dit als tiener en ben daarom aan de pil gegaan... Kan me niet herinneren, dat dit via de gyn ging.
Ik ben ervoor bij ha en gyn geweest en kreeg naproxen icm pcm. Dat slik ik al voor mijn rug dus tja ik lig ook dagen en nachten te creperen mijn bloed is soms zelfs bijna zwart ook hele lange cyclussen van 48 dagen en 4 weken deze pijn. De gyn deed wat onderzoeken en volgens haar was alles normaal. Heb je geen zier aan. Loop nu ook bij acupuncturiste en dat verzacht zeker. De pil heb ik een contraindicatie voor dus dat is geen optie.