Denk aan Dexter, Breaking bad, the Following, Orphan Black, the 100. Ik kijk veel series, maar op het moment zijn ze óf afgelopen óf ik moet wachten op het volgende seizoen. Wie heeft er nog ideeën???
Ik ben begonnen aan the orginals. Erg leuk! Is een spin off van vampire diaries en dat vond ik echt niet leuk. Maar the orginals vind jk dan wel weer erg leuk
Person of interest the flash Arrow Agents of shield (je moet een beetje door de eerste helft van het eerste seizoen komen, maar daarna heel spannend!) castle (spannend met humor ) scandal vooral na seizoen 1 wordt het spannend Supernatural op TV.com - Free Full Episodes & Clips, Show Info and TV Listings Guide vind je ook allerlei nieuwe series die uit gaan komen. Vind ik een erg handige site.
Sons of Anarchy! !!!!!!! (oooooh ik mis mn serie ) En we hebben vanavond seizoen 4 van Game of thrones afgerond. Eerste seizoen vond ik wat taai, maar daarna. ......... pfoehh,, steengoeie serie weer Nu wachten op S5 Walking death nog niet gezien? Zoniet, dan zeker op je lijstje zetten..
The walking Dead Better call Saul Leftovers Sherlock American Horror Story The killing Game of Thrones Boardwalk Empire Outlander
Ik kijk momenteel White Collar (netflix) Heerlijk spannend, leuk en de hoofdpersoon is de belichaming van het fenomeen "eyecandy" Hier de trailer: https://www.youtube.com/watch?v=4qKZ_LoRFys Dan kun je kijken of het iets voor jou is!