Blokarten

Discussie in 'De lounge' gestart door Sandana, 20 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hallo,

iemand ervaring in Zeeland met de volgende bedrijven?
    Moio Beach
    Natural High
    Beware Beach

Enige verschil dat ik nu kan vinden is dat de onderste twee en clinic hebben van 2 uur met 2 personen op 1 kart, de eerste heeft 1 persoon op 1 kart voor een uur durende clinic.
    Moio heeft het over eventuele stranddrukte in de zomer waar ze rekening mee moeten houden, de andere 2 helemaal niet. Die hebben het alleen over het weer.

Moio ligt onder in Zeeland bij Cadzand. De andere 2 liggen bovenin bij Ouddorp.

Alvast bedankt.

2. Ocean83

Ocean83 Bekend lid

13 mei 2015
    731
    82
    28
    Ik heb geen ervaring met de bedrijven die je noemt, maar wel met blokarten. Toen ik ging, was het 1 uur 1 persoon per kart. Ik denk dat dat het leukste is, ik vond het namelijk super leuk, maar een uur was wel genoeg. En het lijkt me leuker als je de hele tijd zelf 'aan de beurt' bent.

3. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Wij hebben ooit één van de 2 in Ouddorp gehad. Met z'n 2en eerst de kart opbouwen op de parkeerplaats en vervolgens lopend met het ding naar het strand. Daar aangekomen stond er dus geen wind. Konden we weer terug, kart weer afbreken, maar niets hoeven betalen uiteraard. Ouddorp is overigens Zuid Holland ;)

Deel Deze Pagina