Hoi allemaal, sinds gisteren hebben wij een airfryer ik ben opzoek naar lekkere recepten/tips/ideeen van maaltijden die in de airfryer bereid kunnen worden. Wat is jouw favo recept/eten wat je in de airfryer klaar maakt!?
Mijn schoonzus heeft altijd van de aardappelbolletjes bij de jumbo weg.. Echt goddelijk uit de airfryer!! Lekkere dikke lading oliehoorn fritesaus erbij 😋😋 Zelf hebben we geen airfryer
Pomme duchesse Zoete aardappel patatjes Kippenpootjes gemarineerd En ik gebruik hem vaak voor afbakbroodjes, super snel klaar
Kipshoarma uit de af is onwijs lekker en super makkelijk! Ik ben nu bezig met courgette uit eigen tuin met een krokant laagje. Is een uitprobeerseltje. Laatst ananas met kokos gemaakt en dat is ook een aanrader! Verder zou je op pinterest kunnen kijken voor lekkere en leuke gerechten!
Bedoel je mij? En anders antwoord ik ook even Philips xl. We zijn met zijn 4en thuis en deze is qua grote perfect. Enig nadeel vind ik het roken bij vlees, vooral bij kip maar dan zet ik de temp iets lager en dan gaat het goed. Verder is het een leuk ding om van alles uit te proberen!
Wij maken er eigenlijk alleen frieten, kroketten en frikandellen in. Dus ben eigenlijk ook benieuwd naar leuke ideeën!
Ik maak er van alles in, gehaktballetjes ( wel zelf gemaakt natuurlijk) eigen gemaakte aardappelkroketjes, wat ook heerlijk is twister friet of aardappel partjes. Maak er ook geregeld brownie's in. croque madame is ook heerlijk. Maak er ook regelmatig ratatouille in of feta uit de oven. Heerlijk ding Zou zeggen kijk eens op de app voor recepten of op de fb pagina met recepten. Pas wel op met gerechten die je met 200 graden moet bakken, dan gaat het heel snel roken en bij ons gaat dan altijd het brandalarm af ik maak dus eigenlijk niks op 200 graden.
Tegen het roken kun je bij de blokker en vlamverdeler kopen. Dat is een ronde deksel zal ik maar zeggen met gaatjes die leg je op je gerecht en het roken is aanzienlijk mineer tot eigenlijk geen rook. Hier ook een Philips xl ideaal en wat er in kan gaat hier in de af