Mijn vriendin stuurt me net twee fotos van een banaan die ze vandaag gekocht heeft en er gek uitziet, namelijk deze: (Zie foto's volgend bericht) Normaal gespoken zou ik adviseren het niet op te eten maar er verder niet veel geks van denken. Echter, laat het nu net zo zijn dat ik afgelopen week dit berichtje doorgestuurd kreeg: 📡ATTENTIE📡 Beste mensen, er zijn idioten die de definitieve oplossing hebben gevonden om je te besmetten met HIV POSITIEF, deze bananen komen vanuit het buitenland waar ze geïnjecteerd worden met bloed dat besmet is met hiv positief!!! Dus voordat je eet, eerst even de schil aan de binnen kant controleren. Vooral als je kinderen hebt. Massaal delen aub om iedereen te waarschuwen! Ik ben heel nuchter hoor, maar het zit me toch niet lekker nu mijn vriendin zo'n gekke banaan in handen heeft gehad. Wat zeggen jullie?! Edit: ik zie dat ie 3x dezelfde foto heeft geupload, ik zal ik een ander bericht nog even de andere fotos plaatsen.
Lijkt me broodje aap.. Waarom zouden bananenboeren hun bananen volspuiten met besmet bloed? De logica is ver te zoeken.
Ik heb verder geen facebook en dacht bij het bericht inderdaad 'het zal wel'. Maar iemand enig idee wat er mis kan zijn met de banaan van mijn vriendin?
Van buiten was ie gewoon knalgeel. Vanochtend vers van de pers. Van binnen dus rode vlekken.. Mmm. Nouja, het zou een foutje van de natuur kunnen zijn.
Of er zit gewoon een ziekte/schimmel in waardoor hij van binnen uit verrot. Heb ook wel eens een banaan die van buiten mooi is en van binnen bruin.