Nee, en daarom ga ik ook niet meer aan de beugel. Ik kan leven met die overbeet. Ik heb al een dingetje met eten. Eten is echt mijn vijhand. En ben nog steeds niet hersteld van mijn twee HG zwangerschappen (misselijk, spugen) en dit kan ik er dan echt niet bijhebben.... Vandaar dat ik vroeg hoe het nu zat. Ik hoopte dat het al wat veranderd zou zijn, zoon operatie...
Ik zag er echt niet uit. Maar kinderen zijn zo flexibel...Die van mij waren allang blij dat ik weer thuis was en ik had van tevoren gezegd dat ik dikke wangen zou hebben. Ze hebben er niks over gezegd haha. Ik had voor de eerste paar dagen overdag ook oppas dat was wel lekker inderdaad. Na een week kan je alles weer lekker zelf
Klopt. Om die reden heb ik een nacht beugel . Moet ik voor de rest van mn leven snachts in om idd te voorkomen dat het terug gaat staan. Zelf beetje mee geƫxperimenteerd en kan een weekje of 2-3 zonder en dan gaat het al vrij strak zitten als ik m weer in doe. Dus idd zonder nacht beugel gaat het weer terug.
Wat fijn om jullie ervaringen te lezen! De overbeet was tot mijn 25e lang niet zo erg, daarna is het hard erger geworden. Dus misschien kan het zonder operatie wel terug naar de "oude stand", mijn tanden staan verder redelijk netjes. Vind het nu nog spannender. Vind het wel erg stoer van de dames die het al gedaan hebben of er mee bezig zijn!!
Iemand ervaring met een blokjesbeugels met plakkertjes in plaats van die ringen die ze om je achterste kiezen doen? Dat was een optie zeiden ze (ik voel nu nog de littekens van die rotringen van 15 jaar terug....). En doorzichtige blokjes, zie je die echt niet zo goed? Ik heb wel lange boventanden voor, dus ben bang dat het sowieso op zal vallen. Twijfel twijfel hier dus nog. Kon wel nog dit jaar beginnen als ik wilde.
Ik ga ook voor een beugel en daarna een kaakoperatie.. Doorzichtige blokjes doen ze hier niet aan, die zijn minder sterk.. In januari ga ik voor foto's en happen..