Blokkeer codes helpen niks!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 19 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yessie

yessie Fanatiek lid

27 nov 2009
    1.208
    12
    38
    It Fryske Lân
    Oh, en ik geloof dat de pincode er ook uit gaat wanneer je de mediabox helemaal reset (dus eigenlijk helemaal uit zet)? Wij houden 'm nooit op standby maar doen 'm altijd helemaal uit, dan is de pincode ook verdwenen dacht ik zo.

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.261
    4.492
    113
    Als je dus zeker weet dat hij het doet dan zou ik hem dus gewoon de rekening (van het extra geld) presenteren. Misschien wel heel gemeen maar schijnbaar moet hij het even voelen. En het hem dan ook laten betalen van zijn spaarcenten.

3. Joy2

Joy2 Niet meer actief

hier ligt de zapper standaard boven op de kast voor dit soort ongelukjes, ten slotte ben ik zelf verantwoordelijk voor de acties van mijn kids ;)

4. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.275
    6.187
    113
    Hier ben ik het niet helemaal mee eens, een kind kan best weten dat iets niet mag en het daarom ook niet doen. Ik zou dus nooit zoiets verbergen, ze hebben er maar af te blijven. En zo niet, dan ervaart ie de consequenties maar.

Ts: eerlijk, mijn 4-jarig zoontje krijgt ook heel snel iets besteld op de tv. Ik zou het dus met upc proberen te regelen, als kennelijk de codes niet helpen.

5. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    En zijn broer en zus dan? Kunnen die het niet gedaan hebben?

Hier is de afstandsbediening ook nooit in de buurt van de kinderen. Heb ook geen zin om een rekening voor niets te betalen :p

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Eens. :)

Deel Deze Pagina