Bij kruidvat is het ook vaak zo, dat wanneer het op dinsdag ingaat ze de spullen op maandagmiddag al gaan inruimen. Bepaalde spulletjes die meestgewild worden dus dan al flink verkocht. Edit, zelfde verhaaltje als hierboven haha
ik kijk idd op zondag lekker op internet wat er in de aanbieding is en ga dan maandag lekker snuffelen in de winkels
Ik zou als ik jou was ook even bellen met de folderverspreiding, ben wel benieuwd wat de achterliggende reden is dat jullie de folders zo laat krijgen. Mocht het probleem bij de bezorger liggen wordt hij/zij erop aangesproken. Zo kregen wij voor een paar weken terug standaard elke week 3 tot 4 dubbele pakketen met folders in de brievenbus, niet echt de manier van doen dus! Ik heb toen met de folderverspreiding gebeld en na een paar weken was het 'probleem' verholpen.
ik vind het beetje belachelijk dat je voor 12 uur er moet zijn om de reclame te halen.. hier word het allemaal goed in gekocht en als ze er niet zijn dan bestellen ze het voor je en krijg je het gewoon de de reclame prijs mee... dat geld voor de kruidvat en voor de blokker word altijd netjes behandeld en ze geven het zelfs nog vaak toe dat ze verkeerd hebben ingekocht mocht het voor vallen wat ik nog maar 1x keer heb mee gemaakt in 10 jaar...
Ik heb bij de kv gewerkt, en bij ons gingen de aanbiedingen echt niet op maandag weg hoor! Er gingen doeken overheen of we zeiden bij de kassa dat het nog niet verkocht mocht worden. En sommige dingen stonden mensen al om 8.30 voor voor de deur, dus ja die zijn dan snel weg. verder krijgen wij de folder ook wel eens laat, maar we wonen niet in een achterstandsbuurt, heeft er volgens mij niets mee te maken, gewoon een prutsbezorger!!
Ik moet zeggen dat het hier ( dorp) nog wel meevalt.. Blokker is het er vaak nog wel en bestellen ze het evt bij. Bij de kruidvat is het speelgoed wel vaak snel weg maar de rest wordt vaak ruim ingekocht!
Ik werk zelf bij de Blokker en ja het gebeurd wel dat een artikel op is. De grotere Blokkers (lees eigen filialen) krijgen vaak meer voorraad van een artikel dan een franchise winkel die vaak in een dorp zit. Of er staat iets in de folder en je hebt vantevoren veel ingevuld in het bestelboek maar dat krijg je nog niet eens de helft omdat er niet voldoende voorraad is. Ik begrijp dat het voor de klant niet leuk is, maar als personeel zijnde is het soms ook niet leuk. En reserveren kan bij de meeste Blokkers wel. En de artikelen van een folder kun je de donderdag voor dat een folder uitkomt al voor die prijs meekrijgen en ligt soms ook al wel in de winel. Omdat het niet te doen is om in 1 dag er een hele folder in te krijgen. En ik denk dat een klant het ook niet leuk zou vinden als ze zaterdags iets kopen en maandag in de folder het goedkoper is, vandaar op donderdag al.
heb het ook een aantal keren meegemaakt, denk soms wel eens dat het een klantentrekker is.. bedankt voor die link trouwens van die folders, heb m direct opgeslagen
pffff mag ik even zeuren over de bristol?? ik moest voor vriendlief zaalvoetbalschoenen halen... waren vanaf vandaag in de aanbieding voor 35euro van nike... dus ik om 13.10u erheen, ik kijken hebben ze nog 3 maten 36,38 en 47... ikke vragen of dit alles is, want ging vandaag pas in. Zegt ie ja wegens tijdgebrek vorige week al neergezet en dus ook verkocht.. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr