Ik heb de doos inmiddels in huis en ze is wel aardig. Er zitten de volgende dingen in: - Waterkoker - Sauspan - Hakmes - 2 mini kopjes - Fleece deken achtig iets - 3 kookboeken - Groot uitgevallen handtas. - Curver box (daar zit alles in) Mijn sauspan in net gesneuveld en een curver box kan ik ook wel gebruiken, dus heb ik de doos gehouden. De dingen die je over houdt zijn ook geschikt om weg te geven in de december maand.
Wel als je bedenkt dat de kopjes van Starbucks zijn en de pan voor 80 euro in de winkel zou liggen. Het zijn allemaal van die te dure dingen. De kookboeken zijn trouwens niet echt denderend, ik zit me net af te vragen of ik ze al in de oud papier container heb gegooid. Maar ik zou er nooit 250 euro voor over hebben gehad.
consumentenbond heeft box onderzocht hij wordt als zijnde waarde 300 euro door blokker aangeboden ze hebben een box besteld en zijn gaan zoeken naar de prijzen.. ze kwamen uiteindelijk uit op een waarde van rond de 198 euro. 50 euro is niet duur... vriendin van mij kreeg whiskeyglazen met een prijskaartje.. ja, da is 50 euro niet duur, maar zou ze normaal nooit gekocht hebben.. en niet vergeten.. de curverbox heeft ook een waarde he.. 50 euro is leuk... maar dan alleen als je het leuk vind verrast te worden... omdat je toch vaak dingen krijgt die je normaal niet gekocht zou hebben.