Kwebbels kinderboekenpakket = abonnement

Discussion in 'Gratis en aanbiedingen' started by Fiorella, Nov 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Fiorella

Fiorella Lid

Oct 2, 2013
    56
    1
    8
    NULL
    NULL
    Het "gratis kinderboekenpakket" van beheer, zie hierboven ergens staan, is een abonnement.

Het is unieke kinderboekenpakket van Kwebbels kost ten eerste 6,95 aan administratie en verzendkosten, terwijl de titel van het topic echt duidelijk zegt: GRATIS. Eerst 6,95 overmaken is niet gratis.

Daarnaast is het kinderboekenpakket een abonnement. Je krijgt maandelijks een pakket toegestuurd, tenzij je opzegt. De kosten: 13,95.
    Het abonnement is maandelijks opzegbaar, dat dan weer wel.

Om mensen kennis te laten maken met het kwebbels kinderboekenABONNEMENT kan je eerst een kinderboeketje KOPEN voor 6,95

Ik denk ik open even een nieuw topic, beheer heeft die van hun afgesloten voor commentaar.

Het zal vast een leuk setje zijn, maar ik vind en dat is mijn persoonlijke mening dat het topic van beheer niet echt duidelijk zegt wat je nu afsluit. Ook de link is niet duidelijk in wat er nu eigenlijk aangeboden wordt. Je wordt verzocht je gegevens achter te laten, maar pas als je verder klikt en de voorwaarden tot je neemt dan pas wordt het duidelijk.

Het is niet erg dat het een abonnement is. Als mensen dat willen afsluiten en leuk vinden dan kan dat erg leuk zijn. Wat wel erg is, is dat mensen niet duidelijk geïnformeerd worden over de spelregels. Dus ik hoop dat beheer dit aan gaat passen in hun topic.

2. Nina89

Nina89 Actief lid

Dec 4, 2013
    171
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben een keer gebeld door een boekenclub. Deze hadden mijn nummer van een van de gekregen dozen. Denk felicitas. Vroeg nog aan de telefoon of het echt gratis was en of er geen verzend-, administratie- of andere kosten aan verbonden waren. Het antwoord was duidelijk nee. Kreeg het pakket toegezonden en meteen een factuur van 13 euro zo veel mee. Heb ze meteen gemaild met dat dit geen nette verkoop strategie is en dat ze eerlijk moeten zijn!

Heb de boeken terug gestuurd. Retour afzender. En gelukkig nooit meer wat van gehoord.

3. Ik vond het ook een beetje vreemd dat het Beheer dit promoot, maar goed.. Zo oneerlijk als je meteen ergens aan vastzit!

4. Joyful

Joyful Actief lid

Feb 19, 2010
    457
    54
    28
    NULL
    NULL
    Dank je voor je waarschuwing TS. Dit zijn van die verkooppraktijken die misleidend zijn, net zoals die andere boekenclubs.

Let je even niet op, zit je vast aan een abonnement. Ik ben er ook al eens ingetrapt:cool:. Met een aangetekende brief kon ik er gelukkig nog onderuit.

Vind het ook niet netjes dat beheer dit promoot, maar ze zullen er misschien wel iets voor ontvangen??

5. wendy424

wendy424 Fanatiek lid

Aug 24, 2013
    1,293
    14
    38
    Helaas ben ik hier wel ingetrapt, kreeg een boekje thuis gestuurd van Bumba en nog 2 boekjes wat helemaal niks was. Ik heb meteen daarop via hun website proberen op te zeggen maar nu anderhalve week later nog geen reactie gehad, ga er morgen even achteraan bellen.

6. Nina89

Nina89 Actief lid

Dec 4, 2013
    171
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier kreeg ik zelfs kleurboekjes. Dat hoort bij een kind van 1 maand? Gewoon opzeggen en terug sturen hoor!

7. mama09

mama09 Fanatiek lid

Jul 21, 2009
    1,225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het delen! Ik wilde het al bijna doen, maar nu niet meer dus.

Share This Page