3 Ringen kwijt en Kan ze niet meer terugvinden:(:(

Discussion in 'De lounge' started by booboo22, Dec 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    Hoihoi, ik moet even mijn ei kwijt hoor...

Ik heb 3 witgouden super mooie en dure ringen een van mijn moeder voor mijn 21ste verjaardag en een met 1 jaar verkering en eentje met 5 jaar verkering van mijn vriend gekregen.

Tijdens de verbouwing van ons nieuwe gekochte huis heb ik ze af gedaan met schildere en weet niet meer waar ik ze heb neergelegd en heb heel t huis afgezocht en ben bang dat ik ze met het afval weg heb gegooid.
    Mijn geheugen laat me echt in de steek en voel me super schuldig :(:( nu ben ik dus al mijn ringen kwijt..
    hebben meer mensen zoiets gehad misschien nog tips? baal dr echt van, is er niemand helderziend :) :) ?

xxx

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hier nog een .... :oops:

Ik had op mijn 21ste verjaardag een hele mooie gouden ketting gehad van mijn moeder! Deze ketting gaat al verschillende generaties mee!

Ik heb hem van mijn moeder, mijn moeder van haar moeder.....and so on!

En sinds ik verhuist ben, ben ik hem kwijt :oops:
    Ik weet echt niet waar die kan liggen...en ben bang dat ik hem ook heb weg gegooid! :cry:

Ik baal er ontzettend van... en heb het me moeder nog niet verteld :oops:

3. booboo22

booboo22 Bekend lid

Oct 14, 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    neej ik ook dus niet..

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Denk niet dat wij hem gaan vinden voor je.

5. lieniej

lieniej Actief lid

May 24, 2007
    497
    0
    0
    Ik heb precies t zelfde met een gouden ketting die ik van mijn vriend heb gekregen. Tijdens de verhuizing bijna 3 jaar geleden heb ik m afgedaan en ergens opgeborgen met de gedachten "dan raak ik m niet kwijt"....... Nooit meer teruggevonden..

6. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,817
    4,057
    113
    Hier zijn we ook al eens ringen van mn man kwijt geraakt.
    We hadden het hele huis afgezocht en konden ze nergens vinden.
    Een half jaar later krijgt de wasmachine een lekkage en die halen we van de kant. En ja hoor, daar lagen ze achter.
    Geen idee hoe ze daar ooit terecht zijn gekomen :(

7. Sellie13

Sellie13 Actief lid

Jul 9, 2007
    210
    0
    0
    Ik was de afgelopen twee maanden ook mijn mooie dure ring kwijt, ik had hem van mijn vriend gekregen voor een verjaardag vijf jaar geleden. O wat vond ik dat erg! Ik was ook bang dat ik hem per ongeluk had weggegooid............ Alles afgezocht, stofzuigerzak uitgepluist (blegh) niks gevonden.

Tot eergisteravond, toen ik oordopjes in wilde doen om lekker te slapen. Rolt zo mijn ring uit het doosje.... Geen idee hoe hij daar kwam :oops: .

Het kan dus nog goed komen!

Share This Page