Als je iemand blokkeert op Whats App, ontvang je dan nog berichten van diegene in een groepsapp waar je allebei in zit? Weet iemand dit?
Goeie vraag! Geen idee eigenlijk... nooit uitgeprobeerd! Je kan het proberen? Is er iemand in de groep die je eventueel een seintje kan geven als diegene iets zegt in die groep? Dan weet je of jij dit wel of niet ontvangt...
Dat je niet meer privé met iemand kan appen. In een groepsapp laat iemand zich over het algemeen toch wat minder gaan omdat er anderen mee kunnen lezen. Thanks voor alle reacties!
Goh, dus als iemand mij geblokkeerd heeft, kan ik een groep aanmaken met mijzelf en die persoon en dan alsnog met haar/hem appen?
Ok, nu komt mijn nieuwsgierige aard toch weer naar boven. Om dit te testen, heb je daarvoor iemand gevraagd je te blokkeren? Of had iemand je daadwerkelijk geblokkeerd en heb je nu op deze manier een manier om deze persoon weer te benaderen? Je hoeft natuurlijk niet te antwoorden, maar in het tweede geval ben ik wel erg benieuwd waarom je dit zou doen...
Dat vroeg ik me ook af. Ik heb zelf geen ervaring met blokkeren of geblokkeerd zijn, maar waarom zou je dan nog contact willen als je geblokkeerd wordt?
sorry, maar ik begrijp je vraagstelling niet helemaal. Wil best antwoorden maar het tweede geval volg ik niet helemaal?
Waarom zou je contact opnemen met iemand die jou geblokkeerd heeft en dus duidelijk geen contact wil?
Bijvoorbeeld omdat er iets met zijn moeder is, waar hij ook geen contact mee heeft. Wanneer zij ook niet in staat is om dat te doen? Of als er iets erfelijks is waarbij het van belang is dat hij het weet?
Ik heb iemand geblokkeerd waar ik niets meer mee te maken wil hebben. Ze hoort nog wel bij een groep oude bekenden. Dus ja, ze zit nog wel in die groepsapp. Ik wil niet alle oude bekenden opgeven vanwege die ene persoon. Dus zo kan het bijvoorbeeld gebeuren.