Blokkertreinkaartactie combineren met Spoordeelweken?

Discussie in 'De lounge' gestart door mol81, 14 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mol81

mol81 Niet meer actief

Weet iemand dit?
    Bij Blokker zijn weer treinkaarten te koop voor een dag reizen. Nu kreeg ik vandaag van de NS een envelop met Spoordeelweken acties. Een actie is dat je, als je 1 dagkaart koopt, de tweede gratis hebt.

Zou je een Blokkerkaart kunnen combineren met de Spoordeelweken actie? Dan zou je voor €14,50 met twee personen een dag met de trein kunnen. Maar kan dit?

Heb gegoogled en via de site van de Ns gekeken maar kom er niet uit. Iemand?

2. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Nee, ze zijn namelijk niet geldig in combinatie met andere acties...
    Staat op de achterkant van de NS-meereiskaart!

3. mol81

mol81 Niet meer actief

Via Google toch gevonden dat mensen de twee kaarten combineren. Zal de Ns wel even bellen.

4. Wij hebben dit de vorige keer steeds gedaan.. Een stuk of 4 keer denk ik? Nooit aan gedacht om de voorwaarden van de Blokker/Hema/Kruidvatkaart te lezen, wij hebben alleen die op het gratis kaartje bekeken :D Nooit problemen met conducteurs gehad trouwens!

5. mol81

mol81 Niet meer actief

@Shaddixx, dat is dus mijn verwarring. Ik heb geen zin in een boete maar weet dat veel mensen het wel combineren. Schijtluis ben ik...

6. Als ik zo slim was geweest om ook de voorwaarden op het andere kaartje te lezen, en had gezien dat het eigenlijk niet mocht, had ik het ook niet gedurfd denk ik hoor :p

7. verrassingsei

verrassingsei Fanatiek lid

24 jan 2010
    1.751
    0
    0
    Stond vandaag in de blokker en toen vroeg iemand het aan de medewerker daar....deze wist het ook niet.
    Dus ben erg benieuwd wat ze er van gaan zeggen!

8. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Je kan het gewoon proberen en bij de controle doen alsof je neus bloed...
    Enige risico is de boete die het je op kan leveren, en dan is het alsnog duur reizen... ;)

Voor de zekerheid even met de NS bellen, dan heb je duidelijkheid!

9. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

31 mei 2010
    3.254
    0
    0
    Op de bonnen die je vandaag van de ns hebt gekregen staat duidelijk achterop dat het niet in combinaties is met andere voordeelacties van bekenden winkelketens zoals blokker, kruidvat enz.

10. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

dit kan niet, staat achterop de mee-reiskaart

Deel Deze Pagina