Kort samengevat had ik het de hele avond al niet lekker zitten. Manlief had vakantieborrel, prima...altijd gezellige feestjes. Maakt een stom grapje over zuipen en straalbezopen zijn en mijn hormonsters zijn getriggerd...mijn avond is verknald. Ik heb een hekel aan bezopen mensen. Heb hem dat laten weten, meneer poeslief, nee drink niet teveel en ben hooguit om half 2 thuis.(vanaf 5uur smiddags een mooie tijd lijkt mij zo) Half 2 was ik wakker door dat schijtmaagzuur dus ik dacht, ik bel ff...Dan weetie dat ik op ben. Nee schat ik kom er zo aan, ik fiets met collega1 mee. Ik zeg, is goed, dan blijf ik ff wakker want anders word ik toch weer wakker van de poort en de deur en de hond. Inmiddels zit ik in de woonkamer en ben echt pislink! Meneer net gebeld...ja hij zat net op de fiets want collega2 kon hij niet zo naar huis laten fietsen (wij wonen halverwege feest en collega2 zn huis) want die was veel te bezopen. Nou toen begonnen mn oren al te stomen... Waar is collega1 dan? Ja die is al 1,5 uur naar huis. En waarom jij niet? Ja dat weet ik niet... Maar collega2 slaapt bij ons op de bank.. PARDON?? Een straalbezopen kerel die ik niet ken, gaat op mijn STOFFEN bank liggen??? In mijn huis waar mijn 4 jarige zoon over 3 uurtjes naar beneden gaat stommelen om te plassen en zich vervolgens wild schrikt omdat er een snurkende,stikkende of misschien zelfs wel kotsende vreemde in onze kamer ligt? Absoluut niet niet! Geen haar op mn hoofd die daar aan denkt. Ik ben ruim 29 weken zwanger, lig wakker van de maagzuur en ga 6x per nacht naar de wc. Het is bloedheet op onze slaapkamer dus slaap in mn ondergoed.Moet ik dan een dikke pyama aan of mezelf elke x dat ik een slokje melk ga halen of ga plassen helemaal aankleden? Bovendien ben ik inmiddels zo giftig dat ik waarschijnlijk sowieso geen oog meer dicht doe. Wat denkt hij wel niet? Ja ik kan hem toch niet zo nog 10km naar huis laten fietsen? Waarom niet...Die wist toch waar die aan begon toen die begon met zuipen? Hij heeft het zichzelf aan gedaan. Sinds wanneer moet dat dan iemand anders zn probleem worden.. Had hij zelf maar over na moeten denken. Niet mijn pakkie aan. Als hij zodalijk met collega2 aankomt, schop ik die finaal de keet weer uit. Want inmiddels ben ik bloedlink en weer aangekleed, want slapen lukt toch niet meer.
Zou ik ook echt niet blij mee zijn en ik denk dat het ook niet zou gebeuren. Ben je nog wakker, of lig je uiteindelijk lekker te slapen? Zou daar ook echt geen zin in hebben. Als hij niet alleen kan fietsen gaan ze toch lekker samen bij hem liggen uit dampen op de bank! Lijkt me morgen tijd voor een goed gesprek. Succes!
Ik ben ook 26 weken zwanger maar ik zou hier ook pislink van worden! Ook als ik niet zwanger was,, kom op zeg! Vooral inderdaad het kleine manneke die schrikt zich de pleuris... en dan te spreken over dat hij mischien je stoffenbank en zooi onderkotst!:x Vreemde mensen die in je huis slapen is al niet fijn, maar vreemde DRONKEN mensen helemaal niet. Kortom ik vind je niet hormonaal en ik zou ook not amused zijn.
Haha ik moest even lachen sorry! Benieuwd hoe dit is afgelopen... Denk dat er met je kerel geen land meer te bezeilen was . Snap zo goed dat je pislink bent... Hoop dat je nog wat kan slapen / nu slaapt.
Bij je slapen zou ik ook te ver vinden gaan. Maar de rest zou ik niet zo boos om zijn. Mijn man gaat nooit op stap, en als hij een keer gaat dan ga ik echt niet op de klok kijken van zolaat moet je er weer zijn.
tja ik zou er geloof ik niet zo veel problemen mee hebben.. wij hebben ook een keer een feestje gehad van mijn man zijn werk. hier werd ook rijkelijk gedonken ( niet door mij) toen het afgelopen was gingen we nog ergens anders heen met een collega deze was behoorlijk dronken en moest dus nog een heel eind naar huis fietsen ( langs een vaart enz) en ik heb er toch zo'n spijt van gehad dat ik hem niet thuis heb gebracht of bij ons heb laten slapen.. er is gelukkig niets gebeurd! maar ik heb wel veel spijt gehad! en gezegd dit gebeurd mij nooit meer! en ja hij is zelf dronken geworden maar we doen allemaal wel iets stoms en dan is het fijn als er iemand in ieder geval een beetje voor je zorgt!
Tja, een beetje hormonen, een beetje vrouwelijke logica, en een beetje naieve man. Maar hoe dan ook, ik zou ook pislink zijn! Mijn man kan dit ook, en dan is het steevast ruzie. Waarom? Ik weet het niet, want een tijdje later gebeurd het gewoon weer....
Had je een logeerkamer gehad zou ik het probleem niet zo zien maar gezien je zoontje snap ik dat je de bank niet zo zag zitten. Daarentegen snap ik eerlijk gezegd niet waarom iemand d'r man belt om twee uur 's nachts om te vertellen dat ze wakker is...zelfs toen ik zwanger was deed ik dat niet Maar hoe is het verder gegaan? Hoop dat je nog wel wat geslapen hebt...
Ik zou er dus echt geen probelemen mee hebben, kan een keer gebeuren toch als dit nu elke week was. Ik snap ook niet dat je telkens je man op belt laat hem gewoon een gezellig feestje hebben. Ik zou dat in ieder geval niet doen. In ieder geval succes!
Als je niet tegen dronken mensen kunt dan is dit echt te veel gevraagd. Ik vind het al afschuwelijk als mijn man ooit dronken is en alles onderkotst maar dat is dan nog mijn eigen man. Een vreemde in die toestand komt er NIET in! Ik kan me voorstellen dat je dat niet begrijpt als je zelf de lol van alcohol wel inziet maar ik begrijp TS heel goed.
Ow, ik word al kwaad als ik het lees! Hahaha! Ik zou hem ook niet gebeld hebben.....mss wel een app-je sturen! Maar dat zou meer uit ongerustheid zijn! Maar ik kan absoluut niet tegen overgeven! (als vriend bijv buikgriep heeft slaap ik niet eens thuis, zo vreselijk is mijn trauma!) Dus NO WAY dat die collega er in zou komen!! Ik begrijp je heeeel goed hoor!! Ben wel benieuwd hoe dit afgelopen is?!
waarom gaat iedereen er maar van uit,dat hij gaat liggen kotsen bij haar in huis? snap ik niet zo goed..
Groot gelijk heb je Ik had hetzelfde gereageerd en die bezopen kerel ook echt niet in mijn huis laten slapen, die is gek, had ie of maar niet moeten zuipen of een taxi bellen naar zijn huis of een hotelkamer boeken, maar no way in mijn huis
Ook al doet 'ie dat niet.....ik hoef geen vreemde, ladderzatte vent in huis! Ik kan echt niet tegen zatte mensen! Waarschijnlijk omdat ik zelf nooit drink en bang ben dat ze dus wel ziek worden.
Uhm ik heb niet steeds gebeld hoor... Had hem een berichtje gestuurd in de eerste plaats. Ik belde hem omdat zijn werktelefoon afging, die hier thuis ligt zodat hij die persoon terug kon bellen. Rond half 2 was ik wakker door de magzuur en hij nog niet thuis. Er ligt een sleutel achterthuis en het idee dat er iemand in kan zonder dat ik het merk speelt ook mee hoor. Ik wil gewoon die klippen erop snachts. Vandaar dat ik belde. Hij weet die redenen en vind dat ook niet vervelend. Ik was ook toen niet boos ofzo..heeft even verteld over een speech van zn chef en toen , we fietsen zo weg. Dat halve uurtje bleef ik wakker, wist hij want ik zou anders toch weer wakker worden. Het werd alleen een lang half uur en tja dan ga ik me zorgen maken...ook hij was niet nuchter. En heeft wel eens vaker in de greppel liggen slapen... Collega 2 heeft mijn tirade aan de telefoon gehoord en is netjes naar huis gefiets. Manlief heeft zn excuses aangeboden en gezegd dat hij me wel begrijpt. Dat je een dronken persoon naar huis begeleidt ,prima...maar ik was er niet bij, en mijn zoon ook niet. Dan doe ff een appje van ga maar slapen ik breng er ff 1 naar huis dus duurt langer. Maar ga die niet een plek op mijn bank beloven. Maak er niet mijn probleem van. Eind goed al goed.
Nou ik snap het dondersgoed hoor Als je Zegt half 2 thuis moet je ook je afspraak na komen en anders een sms doen dat het later word Mams word zoals ze zelf al zegt regelmatig wakker in de nacht duur zuur of plassen stel ze word om half 4 wakker man is er niet dat schrik je je toch kapot !! Het is eerste wat ik dan doe is kijken op mijn tel of hij sms heeft gedaan zodat ik van binnen weer even rustig word en weet dat hij later thuis zou komen maar als hij ook geen sms heeft gedaan heb ik het hart bonken in de keel dat hij dronken is geworden en daardoor misschien keihard gevallen en ergens bewustoos ligt of misschien onder een auto is gekomen ofzo Nee afspraak is afspraak ! Een feestje is helemaal geen probleem lekker doen maar ik wil wel weten waar hij is n hoelaat hij thuis komt word het later is een sms zo gedaan
Ook al zou die alleen maar daar liggen...mijn hond is hier vrij in huis..die keft de hele buurt bij elkaar als er een vreemde ligt.
Of stel je voor ik had geslapen, en niks gehoord. Moet plassen en loop in mn blote tieten en dikke buik de trap af...jemig dan was het huis te klein geweest hoor! Sta je daar in je bijna blootje voor een wildvreemde waarvan ik zonder mn lenzen (-6) echt niet kan zien dat het een collega van ml is...feest...