Ik heb afgelopen weekend wat Servies gekocht van Blond Amsterdam. Ik vindt het echt helemaal geweldig. Ben eigelijk wel benieuwd of hier nog meer Blond fans zijn
Wij hebben mokken van Blond Amsterdam. Het is dat we ze hebben gekregen hoor, zelf zouden we ze niet aanschaffen.
Hier ook een fan van Blond Amsterdam! Heb verschillende mokken, het suikerpotje, melkkannetje en de theelepeltjes..... Leuk spul he?
Het is geweldig spul. Het is inderdaad wel duur. Maar het is gewoon leuk om af en toe wat te kopen. Gewoon sparen Die theelepeltjes wil ik ook zooo graag, mijn zus heeft ze ook, alleen ze zijn niet heel sterk die dingentjes die erop zitten breken best snel af. Dus ik zal ze voor de sier gebruiken.
Ik vind het een leuk servies. Ik ben nog steeds op zoek naar de mok met miss beauty. Kan deze helaas nergens meer vinden. Piglet
Ik vind t helemaal geweldig, heb er ook al verschillende dingen van, alleen één probleempje, mn hubbie vind er helemaal nix aan, hij vind t echt vreselijk!
JAAAAAA, ikkuh! Ik heb inmiddels: kopjes, gebaksbordjes(12), ontbijtborden(8), dinerborden(8), kommetjes(5), suiker en melkstelletje, theepot en theelicht, en koektrommel.. Nu nog de grote mokken en nog een paar kommetjes.. En dan nog leuke hebbedingetjes Tis trouwens allemaal van "even bijkletsen", ik vind die met de kleurtjes het leukst! Dus als iemand nog iets heeft en het kwijt wil
Ja me too! Alles van even bij kletsen. Koekding, bekers, kleine bekers, theepot, suikerpotje, schaaltje, melkkannetje
ik heb het niet maar vind delfblauw van blond servies zo gaaf! Zo schattig! Heb net een nieuw servies(clair wilsons) du ga niet weer een nieuws servies aanschaffen, maar zag het laatst en vond het erg gaaf!