Blond Amsterdam verzamel topic.

Discussie in 'De lounge' gestart door woezeltje1, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blond88

Blond88 Actief lid

16 feb 2011
    481
    27
    28
    Hahaha! Je brengt me op ideeën ;)

2. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik heb heb bijna alles van blond. Muv dat Delft blauwe.. Vind ik zelf niet zo leuk! Mijn schoonzusje en ik sparen het samen dus bij verjaardagen en kerst geven we elkaar wat we nog niet hebben ;) veel servies gekocht bij v&d in een tijd dat je airmiles kortingen had.. En had ik nou met ontiegelijk veel airmiles :D

3. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

#23 Kiwi25, 8 mrt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 mrt 2016
    Hier een andere smaak :D Mag ik zeggen dat ik het niet zo snap waarom mensen zoveel geld voor een servies betalen voor iets wat zoveel mensen tientallen jaren al hebben dat ik het inmiddels redelijk saai vind? Het is best leuk om te zien (ik heb een grote mok + koektrommel, en doe weleens wat cadeau), maar heb nou niet het idee dat er geen leuker (en origineler) servies bestaat. Beetje hetzelfde als een baby met een top 10 naam. Dat je denkt van ja inderdaad leuk, maar de zoveelste ook nog?
    Maar goed, dat is mijn smaak he, ieder zijn ding. Misschien stamt het nog uit het tijdperk dat ik 10 jaar geleden au pair was in een gezin met volledig Blond servies en mij altijd verteld werd voorzichtig te zijn met het servies (met in/uitruimen vaatwasser etc). Dan dacht ik in mezelf van man koop dan wat goedkopers en heb je ook nog iets originelers ;)

Ik vind die Delfs blauwe trouwens ook het minste.
    De Blabla serie vind ik leuk voor losse items
    Maar voor standaard servies bekers/borden vind ik die neutralere het leukst. Is dat de 'even bijkletsen' serie? Ik bedoel die zonder allemaal plaatjes en teksten.

4. bababoe

bababoe Fanatiek lid

11 mrt 2011
    1.803
    778
    113
    Ik ook! Voor mijn zusje een beker, was de ceremoniemeester voor onze bruiloft. Was alleen jammer dat je niet zo heel erg veel door kan geven, en dat wat je doorgeeft ook niet altijd goed overgenomen wordt (zo werd mijn man afgebeeld met steil haar terwijl hij krulletjes heeft en ik dat duidelijk vermeld had). Hebben ze wel aangepast uiteindelijk, door er gewoon wat krullen overheen te tekenen ;)

5. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    nee ik hou het bij m'n "thee servies" (theepot + lichtje+ suikerpotje en mokken, m'n melkkannetje is gesneuveld, maar drinken nooit melk ergens in, dus nooit meer gekocht)
    van borden, bestek, bakjes kommetjes zou ik helemaal druk worden :D
    toevallig kreeg ik de blabla mok en heeft mijn vriend laatst de meester mok gekregen...
    dus die staan nog wel eens op tafel bij het thee drinken
    ik vind die mokken gewoon ook zo lekker drinken :)

6. louise88

louise88 Actief lid

19 mei 2013
    354
    13
    18
    Brabant
    Ik heb de hele blabla serie. Dus alle maten en soorten bordjes, koppen, lepeltjes, theepot + warmtehouder, taartschaal ga zo maar door. Heb het overigens als heel veel jaren in mijn bezit. Denk zeker dat ik de blabla serie al 10 jaar compleet heb. De rest spaar ik niet van Blond. Vind niet alle series leuk en het is ontzettend duur

7. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik heb zelf wat etagieres in elkaar gezet met een ontbijtbordje en gebaksbordje. Op één na allemaal kado gedaan. De ontvangers vonden ze super leuk!

8. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Wat leuk!

Wij krijgen ieder jaar wat van blond in ons kerstpakket! Dus om de serie compleet te krijgen moeten we er gewoon blijven werken :D

9. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Hier ook aan het sparen
    Heb nu een grote thee kan.
    Grote mok met mama er op en 4 kleinere mokken
    En 2 taart schoteltjes en een melk kannetje
    Nog ff doorsparen voor wat bordjes

10. Sifra

Sifra Niet meer actief

Gebruiken jullie het servies ook? Hier geen blond, maar wel PIP, en bij staat het eigenlijk vooral voor de sier in mn buffetkast. Vindt t zo zonde om te gebruiken :)

11. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.031
    0
    36
    Wat leuk allemaal om te lezen.
    Had nu ook een site ontdekt dat je kan bij houden wat je allemaal hebt en wat je allemaal wilt.
    Even op google zoeken naar loveblondamsterdam.
    Erg leuk om te zien bij andere dames en heren. Hoeveel hun al in de kast hebben staan.

12. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik heb best veel van Blond, ik vind het erg mooi.
    MAARRR.. Alles gaat zo snel stuk bij mij, terwijl ik er echt wel voorzichtig mee ben. Er is dan weer een klein hoekje uit een mok, of uit een bord. Daardoor ben ik toch aan het overwegen over te stappen op een ander servies. M'n Hema servies kan meer hebben dan m'n spullen van Blond :(
    Hebben jullie daar geen last van?

Deel Deze Pagina