Wat is er in Groningen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bloem1981, 26 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1981

    Bloem1981 Bekend lid

    4 aug 2009
    800
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgend weekend ga ik met mijn man een weekendje naar Groningen. Als ik het goed gelezen heb op internet is het koopzondag! :D

    We komen zaterdag aan en zondag gaan we terug naar huis.

    Wat is nou leuk in Groningen, qua eettentjes en bioscoop en leuke lunchtentjes!

    En hebben ze leuke winkels? Hebben ze b.v. een zara voor kids? Een Open 32 (voor mijn man ;)), leuke woonwinkels en nog meer leuke kledingwinkels? Oh ja en we slapen in het Eden City Hotel...kent iemand dit?
     
  2. schaapie123

    schaapie123 Niet meer actief

    groningen heeft heel veel leuke eettentjes, pers vind ik de italiaan(pizaria) aan de vismarkt perfect heel goed eten voor weinig geld, maar is wel aan te raden om te reserveren, erg druk (studenten stad he)

    jeetje ja, mexicaan zit er, ik weet niet heo de straat heet, maar loop er wel zo heen straatje vlak bij de 3 gezusters(leuk voor uitgaan)

    en er zijn heeeeeeeeeeeel veel winkels of ze die specifieke winkels hebben weet ik niet, maar keuze genoeg. en een leuke markt op zaterdag.

    genoeg te doen en te zien
     
  3. wenrichtwan

    wenrichtwan Bekend lid

    5 feb 2011
    775
    1
    18
    Vrouw
    Activiteiten begeleidster
    Stadskanaal, Provincie Groningen
    Heb je het over groningen stad??
    Daar zijn super vee winkels en leuke terrasjes!!
    Ik raad he de 3 gezusters aan. Daar kun je heerlijk zitten te eten en zaterdagavond kun je daar ook heerlijk uit en zijn verschillende barretjes los.
    Ook zit daar een bioscoop.
    Qua de kledingwinkels die ke noemt zijn daar niet,
    Maar je hebt daar: only, vera moda, sting, h&m, c&a etcc
     
  4. Yummy

    Yummy Fanatiek lid

    7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    #4 Yummy, 26 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2011
    Er is wel een Zara hoor, zowel voor vrouwen als mannen en kinderen. Verder is de Junior Shop erg leuk voor kids en in de folkingestraat zitten ook leuke winkeltjes. Bij de Puur! In de folkingestraat kun je lekker lunchen. Verder is de project 43 wel een leuke winkel, de Bijenkorf, ebb18, houtbrox, America Today en zo zijn er nog veel meer leuke winkels.
     
  5. sasjuh

    sasjuh Fanatiek lid

    8 jun 2010
    2.558
    0
    0
    operator
    In mijn vel
    Wat ook een leuk eettentje/ restaurant is is Murphy's weet alleen even niet meer waar die ligt, is alweer een tijdje geleden dat ik in Groningen stad ben geweest, maar ik kan je wel zeggen, super gezellige stad met leuke winkels en eettentjes, en de vismarkt niet te vergeten :)
     
  6. juf85

    juf85 Niet meer actief

    volgend weekend is museumweekend, gratis naar allerlei musea in de stad.

    moet je maar even googlen, dan vind je het wel
     

Deel Deze Pagina