blond naar bruin...

Discussie in 'De lounge' gestart door DoubleD, 9 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Oke, ik ben dus naar de kapper geweest om mijn balayage te egaliseren naar bruin. Het zat hierna geweldig, maar ik wist dat het terug zou lopen. Eindstand zijn mijn punten groenig/lichtbruin en is het 10 cm vanaf mn hoofdhuid bruin met een oranje gloed. Te weinig pigment gebruikt, geloof dat het gemengd is met een koele tint. Bluh, zie je wel.. Nu moet ik morgen terug en zit ik te denken. Zullen ze de punten nu eerst moeten voorpigmenteren? Ik weet niet precies welke kleurhoogte ze hebben gebruikt, maar zouden ze het wel donkerbruin kunnen maken?

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Is het geen optie om de punten er ' gewoon' af te knippen?
    Scheelt weer een hoop gedoe

3. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Heb t verkeerd uitgelegd. Dan moet ik het tot mijn oren afknippen haha, het is ongeveer vanaf mijn oren helemaal geblondeerd. Zijn dus niet alleen mn puntjes maar ook de lengtes helaas... Ik heb lang haar wat ik heel erg koester 😭

4. Niekepiek

Niekepiek Niet meer actief

Ja dat moet zeker voorgepigmenteerd worden. Raar dat ze dit niet hebben gedaan. Daardoor is het nu zo sterk terug gelopen en grauw/groen uitgeslagen.

5. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Ja het was een gok inderdaad, erg jammer dat het zo uit heeft gepakt. Ik wist het eigenlijk wel, maar durfde het niet te zeggen. Daarom mijn vraag zodat ik wat argumenten heb, mochten zij anders beslissen. Ik ben van mezelf donkerbruin, wil dat graag weer terug. Wilde het eigenlijk uit laten groeien maar het is echt as grauw donkerbruin van mezelf. Ik vind het niet erg als er wat rood doorheen loopt maar ik lijk nu wel pipo de clown in dit schitterende zonlicht 😒

6. Niekepiek

Waarschijnlijk is er wel een wat warme kleur gebruikt omdat blond al het pigment opzuigt en het dus grauw wordt. Maar dit is niet voldoende geweest. Voorpigmenteren om van blond naar donker te gaan is wel echt noodzakelijk vanwege kleurbehoudt en groen uitslaan. Omdat er een warme kleur is gebruikt, is het haar wat niet blond was nu warm en zijn je punten toch nog grauw, over die punten moest eerst nog een koper/rood serie.

7. DoubleD

DoubleD Bekend lid

12 okt 2013
    578
    19
    18
    Zou ze het na het voorpigmenteren goed donkerbruin kunnen maken?

8. Niekepiek

Ja hoor, maar in het begin zal het wel iets terug lopen.

9. ik ben van blond naar donkerbruin gegaan.
    zonder voor pigmenteren..
    kan ik hier nog iets aan doen?
    of gaat het ook wel eens goed?

10. Veera

Veera Niet meer actief

Huh ze hebben het geblondeerd om bruin te worden?
    Ik ben van lichtblond naar donkerbruin gegaan, werd toen voorgepigmenteerd met knalrood

11. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik ben 3 weken geleden van blond naar bruin gegaan.
    Heb dit gewoon zelf thuis gedaan met een pakje van garnier en heb nergens last van.

Deel Deze Pagina