Kerstcadeau voor de papa in spé

Discussie in 'De lounge' gestart door AprilMommy, 8 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Lieve Dames,

Aangezien jullie mij laatst zo goed geholpen hebben, wil ik jullie hulp graag nog 1x inschakelen.
    Mijn man is binnenkort jarig en voor deze gelegenheid zoek ik nog een leuk cadeau. Aangezien momenteel ons eerste meisje op komst is zou ik het leuk vinden om daar iets mee te doen.
    De parfum, boxers, sokken en kleding is dus geen optie, en vind ik ook een beetje afgezaagd.
    Hebben jullie misschien een leuk ideetje? Ik zoek dus eigenlijk iets wat betrekking heeft op mijn zwangerschap of ons eerste kindje. Het mag ook iets zijn wat hij samen met zijn meisje kan doen straks. Hij houd niet van lezen en sport geeft hij ook niks om.
    Alvast bedankt dames! :)

Lfs AprilMommy

2. frums

frums Bekend lid

25 sep 2011
    642
    287
    63
    tegoedbon voor babymassage of babyzwemmen?

3. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Ohh dat is een super leuk idee maar helaas is het babyzwemmen hier op maandagmorgen en dan is mijn man gewoon aan het werk :(

4. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Privé cursus babymassage of een mooie draagzak? Is manlief fan van :)

Die cursus was maar beetje duurder dan in een groep en ze kwam lekker aan huis, ideaal :)

Iets voor hun samen, om lekker te binden...

5. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier is baby zwemmen bij verschillende zwembaden op verschillende tijden. Maar echt een aanrader!

6. frums

frums Bekend lid

25 sep 2011
    642
    287
    63
    Of gewoon een strippenkaart voor t zwembad? Je hoeft natuurlijk niet per se in een groep te baby zwemmen. .Hij kan ook in t weekend 's ochtends naar t vrij zwemmen..
    Koop je er zo'n gele baby zwemband, meteen leuk geven!

7. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Oh ja, wat een leuk idee! Heb je enig idee waar ik zo'n zwemband kan kopen? Ik heb even gekeken bij de Wehkamp maar daar hebben ze er pas vanaf 1 jaar. Ik denk dat ik er dan ook een leuk zwembroekje bij doe. We verwachten haar rond 6 April, welke maat kan ik het beste nemen?

8. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Zou lekker een 68 ofzo nemen, je gaat toch niet direct zwemmen (wachten tot na de drie maanden is wel een soort 'verplicht')

9. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Ik heb manlief gister even gepijlt maar het zwemmen lijkt hem wel leuk, maar dan met zn 3tjes. Het echte babyzwemmen mag ik doen zei hij haha.
    Iemand nog een ander ideetje?

10. Veera

Veera Niet meer actief

Ik had vorig jaar met kerst kleertjes en slabbetjes gekocht met teksten over papa erop.

Deel Deze Pagina