Haha dank je Ben ook supertrots Ik zie idd een gloed over Megan haar haar maar als ik dat zo zie zie ik bij Suzannah ook een rodige gloed. Dat is ook bijzonder met zwart haar geboren en dan blond geworden. Prachtige meiden hoor!
de papa van onze zoon is echt rood met bruine ogen. Onze zoon heeft groenig/bruinige ogen en nog weinig haar ha ha. Wimpers zijn iets goud, wat vinden jullie qua haar?: (ok, dat beetje wat hij dan heeft........)
Als ik nu de foto's terug kijk dan vind ik haar zelfs rossiger vorig zomer. Zal straks eens kijken voor een foto. Ik ben benieuwd wat het deze zomer doet...
Thanks Ja ik had echt niet verwacht dat ze blond zou worden. Er zijn wat haren die niet uitgevallen zijn en die hebben nog een zwarte punt. wel heeft ze echt heel mooi vol haar al
hier had kleine meid na de geboorte donkerblond haar. dit veranderde in rossig/rode gloed en nu is het blond. maar ook dit kan nog alle kanten op. ik was vroeger lichtblond en nu donkerblond.
das me dochtertje hahaha, de papa is een ajaxied.... maar op die foto was ze het blondst....ze is nu rossig als de zon erop schijnt!