Hoi meiden, Bestaat er blond(eer) shampoo waar je haar echt een tint lichter van wordt? Ik heb nu die van guhl maar ik zie geen verschil, terwijl je met hun rood of bruin shampoo wel echt verschil ziet na een paar keer wassen. Ik ben geblondeerd (heeeel veel plukjes zeg maar) maar ik zou het in zn geheel iets lichter willen. Groetjes Foxter
Zilvershampoo misschien? (= paars van kleur) Dat is om het haar witter te maken, maar misschien wordt het er ook wel lichter? Ik heb het zelf nooit geprobeerd moet ik zeggen.
Zilvershampoo Werkt goed! Je kan ook zelf een shampoo maken; paar citroenen persen en in laten trekken in droog haar, klaar = kees .
citroenen is echt uber slecht zei de kapster Zilvershampoo heb ik, maar ik zie niet echt verschil. Misschien moet ik het langer gebruiken? Heb het nu 3 keer ermee gewassen en dan 8 minuten in laten trekken..
Je moet purple shampoo hebben (knal en knalpaarsblauw van kleur), dat is speciaal voor geblondeert haar en haalt de gele tonen eruit en bleekt heel subtiel. Ik zal even in de badkamer kijken hier naar de naam... Het is overgins niet in een gewone drogist tekoop.
Zilvershampoo heb ik 1 week gebruikt, iedere dag 1 keer wassen en goed in laten trekken, toen werden mijn highlights heel erg licht en mijn donkere kleur haren werden van heel bruin donkerblond. Citroenen werkte bij mij nog het beste.. daarna ff een maskertje in je haar van cremespoeling (huishoudfolie eroverheen), 5 tot 10 minuten in laten trekken en tadaaa.
Schwarzkopf Proffesional BC Bonacure Hairtheraphy amino cell rebuild. Color save Silver shampoo. Voor geblondeerd haar.
Wel raar dat je haar er niet van bleekt hoor. Misschien toch voor de proffesional versie gaan die ik gebruik dan. Ik wist niet dat standaart silver shampoo ook paars was..
Manic panic virgin snow, is nog beter... Die verkopen ze via attitudeholland.nl. Wel prijzig maar echt super spul..
Ga ik ook ff kijken chaii! @ Ior, word je daar echt blonder van of is dat zo'n "meer licht in je haar" spul?
Het is een hele subtiele toner en maakt je haar super zacht en glanzend, gaat zeker 15 wasbeurten mee voor het herhaling nodig heeft. Me haar was zoooo mooi licht blond...(inmiddels weer eigen kleur)
Ik heb die go blonder shampoo en conditioner van john frieda. Mijn haar word er alleen wel een beetje droog van dus elke week een maskertje is aan te raden. Die van guhl deed bij mij ook weinig.
je kan ook een haarspray kopen die je na het wassen in je vochtig haar doet, en door het te drogen wordt het dan een stuk lichter! Schwarskopf Poly Blonde
Ik lees even mee, als het mag... Heb blond haar van mezelf, maar heel veel tinten blond door elkaar en met de zon van afgelopen dagen wordt het zo onregelmatig licht. Vond de blondshampoos tot nu toe niet veel doen, en zilvershampoo durfde ik niet omdat de kapper zei dat er paarsgloed kan blijven zitten in je haar?
bij mij kon je best snel verschil zien. Maar dat verschilt ook per persoon. Mijn haar pakt verf ook altijd anders.
Die zilvershampoo kan idd een paarse gloed achter laten als je het te lang laat zitten. Je ziet soms wel oudere mensen met een paarse gloed over de grijze haren . Zilvershampoo word vaak gebruik om je haar minder geel te laten worden het licht dan wel op.