Ik weet niet of er al zon topic is, kon het zo snel niet vinden vandaar bij deze: Wat draag jij vandaag? Ik zit heerlijk lui in mijn pyjama.. echt een zondag en heb nog geen fluit gedaan vandaag
Heb aangehad een witte legging. Een tuniekje/jurkje erover waar rood/wit en zwart inzit. En me teenslippers eronder. En daarna toen ik thuis kwam jurkje/tuniekje uit en gewoon zwart topje en even lekker in de zon gezeten in de achtertuin
jeans, t-shirt (vans als ik goed kan lezen van ondersteboven paars) jasje (protest donkerpaars) dalijk jogging en t-shirt van nike men favo merk en en gele badjas haha
Zwarte legging met "Arabisch-achtig" tuniekje waarin alle kleuren verwerkt zitten en een zwarte hoofddoek. Daarna omgekleed: Zwarte legging aangelaten en alleen tuniekje vervangen door zwart jurkje en hoofdoekdoek in grijs/zwart luipaard print.
Zwarte legging, witte lange mouwen shirt en wit met oud roze tuniek. Normaal met witte spijkerbroek, maar aangezien ik alleen thuis ben geweest en in de achtertuin had ik geen behoefte om mijn witte broek vies te laten maken haha.
Eerste helft van de dag: vest en boxer Tweede helft van de dag: grijze legging, grijze langere tanktop en donkerblauwe wat langere trui. Lazy Sunday
grijze legging, spijkerrok groen shirt zonder mouw en daarover een grijs shirt met korte mouw laatste heeft vreselijke inkijk als ik buk vandaar het groene shirt haha
een simpele spijkerbroek met een paars shirtje. Moet ook eerlijk zeggen dat ik tot 2 uur vanmiddag in mijn pyjama heb rondgelopen
Oh *JOEPIE* weer een watdraagjijvandaag-topic. Paar jaar geleden hadden we ook zo'n soort topic, geopend door Klingel. Ik geloof dat ie heette "Wat draagt de zp-babe vandaag" en daar haalde ik serieus veel inspiratie vandaan . Mijn outfit van vandaag zal weinig van jullie inspireren ben ik bang -> joggingbroek met vestje, haar in coupe du troep en mijn bril op. Morgen moet ik werken dus doe ik weer mijn best. Oh en als ik nog een suggestie mag doen?! FOTO'S GRAAG !