Kan ze nergens vinden en had dus via marktplaats zo'n setje van 4 foam bumbafiguurtjes gekocht. Helaas nooit ontvangen... Weet iemand waar ze nog te verkrijgen zijn? Mijn zoontje is gek op bumba en ik wil ze zo graag boven z'n bedje hangen. Liefst niet via een webwinkel want mijn aankoop via marktplaats was ook een handelaar maar ging toch mis via de post.
Ik zoek inderdaad die losse figuurtjes. Ik weet niet of er meerdere versies bestaan maar dat pakketje dat ik besteld had was een bumba, een bumbalu, een pantoof (nijlpaard) op een bal en dat beertje. (weet de naam niet)
Ja, ik heb ze allemaal, leeuw, pantoef, tumbi, kiwi, nanadu ( ) , een kikker zit er ook bij. Zeg het maar! Stuur me anders maar een PB als je dat liever hebt.
Marktplaats.nl > Nieuw! Bumba foam wanddecoratie van Decofun. 4 delig! - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Inrichting en Decoratie Deze bedoel ik. (advertentie is waarschijnlijk van zelfde aanbieder als ik gekocht/betaald heb. Tekst en aanbod is vrijwel exact hetzelfde)
Ik heb ze ook voor mijn zoontje. Woon wel in Belgiƫ maar als je ze echt wil, wil ik ze wel voor je halen en opsturen. Stuur me hier wel een pb voor want ik vergeet soms terug op onderwerpen te kijken.
ik heb geloof ik ook nog ergens een muursticker liggen, als je interesse hebt pb me maar even groetjes kim
ik heb toen via bol.com stickers gekocht van bumba voor om de muur. weet niet of ze het nog hebben maar was een groot pakket.
Een kennis heeft een fb winkeltje en heeft het nu tekoop staan voor 4.50 https://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100003854068497
@rozeroos: heb gekeken maar het zijn de kleinere decoraties. Ik zoek deze: Marktplaats.nl > Nieuw! Bumba foam wanddecoratie van Decofun. 4 delig! - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Inrichting en Decoratie Op bol.com verkopen ze deze niet meer.